
Simpatični plišanci, dio Konzumovog programa vjernosti, posljednjih su mjeseci i odrasle i djecu podsjećali na važnost čuvanja prirode, osobito morskog svijeta, čime su dali dodatan doprinos svim Konzumovim naporima usmjerenima na smanjenje plastike i zaštitu okoliša.
Ukupno je prodano više 448.000 Morsovaca koji su tako našli svoj dom u 195.000 kućanstava diljem Hrvatske, a najveću popularnost među Konzumovim kupcima stekli su pingvin Pingo Ringo, Morž Žorž i morski pas Zubo. Veseloj morskoj ekipi u rujnu se pridružila i Dupina Nina od čije je prodaje Konzum prikupio 207.000 kuna koje je donirao Institutu Plavi svijet koji će sredstva iskoristiti za istraživanja i zaštitu dupina u Jadranu.
“Zahvalni smo Konzumu što je svoju kampanju posvetio podizanju svijesti o važnosti očuvanja morskog okoliša te je donaciju odlučio namijeniti našim aktivnostima i edukacijama za boljitak dupina u našem predivnom Jadranskom moru. Donirana sredstva puno će nam pomoći u daljnjim aktivnostima kojima naše sugrađane, osobito djecu, educiramo o tome kako se pravilno odnositi prema okolišu i sačuvati bioraznolikost koja nas okružuje”, izjavila je Jelena Basta, predsjednica Instituta Plavi svijet.