Zdravlje kralježnice u fokusu: Maja Tucaković iz Croatia Poliklinike o kampanji koja potiče građane na akciju
U modernom načinu života, sjedilački poslovi, dugotrajno korištenje mobilnih uređaja i premalo kretanja postali su svakodnevica. Posljedice su sve očitije – problemi s kralježnicom pogađaju sve više ljudi, a loše držanje utječe na fizičko zdravlje, energiju, koncentraciju, pa čak i raspoloženje. Upravo je iz tog razloga Croatia Poliklinika pokrenula nagrađivanu kampanju „Ispravite se“, koja kombinira tehnologiju, edukaciju i prevenciju. Kroz interaktivne skenere kralježnice, prolaznici su u osam hrvatskih gradova mogli provjeriti svoje držanje u stvarnom vremenu.
U nedjelju, 14. prosinca, ova će uspješna kampanja još jednom zaživjeti među građanima, i to na Zagreb Advent Runu, gdje će svi sudionici i posjetitelji ove blagdanske utrke moći brzo i jednostavno provjeriti realno stanje svoje kralježnice. Više o tome otkrila nam je Maja Tucaković, direktorica marketinga Croatia Poliklinike.
Croatia Poliklinika već je dugo prepoznata po svom sustavnom i preventivno usmjerenom pristupu klijentima. Što vas u tom pogledu najviše izdvaja?
Ponosni smo na naš multidisciplinarni pristup koji omogućava da klijenti dobiju kompletan tretman na jednom mjestu. Osim najsuvremenije medicinske opreme, ističemo se i vrhunskim stručnjacima, liječnicima i medicinskim osobljem, koji svojom stručnošću i predanošću osiguravaju visoku kvalitetu usluge. Kombinacija stručnosti, moderne opreme i individualnog pristupa rezultira zadovoljstvom klijenata diljem Hrvatske. Nudimo sigurnost i povjerenje, omogućujući da svi specijalistički pregledi i dijagnostičko-terapijski postupci budu obavljeni u jednom danu, u ugodnom i moderno opremljenom prostoru naših Poliklinika. Ponosni smo što ćemo iduće godine obilježiti dva desetljeća uspješnog poslovanja tijekom kojeg smo se pozicionirali u sam vrh privatnog zdravstva najviših standarda u Hrvatskoj te smo u njega, u posljednje tri godine, uložili više od 20 milijuna eura.

Nedavno ste proveli kampanju „Ispravite se“ koja je izazvala izuzetno pozitivan odjek među građanima. Možete li nam pojasniti što je bio glavni cilj kampanje i što ste željeli postići?
Zbog sjedilačkog načina života i ekstenzivne upotrebe mobilnih uređaja, Hrvatskoj prijeti tiha pandemija. Gotovo polovica stanovništva potencijalno se suočava s problemima zdravlja kralježnice, a da toga nisu uopće svjesni. Stoga smo kampanjom „Ispravite se“ odlučili odgovoriti na ovaj negativan trend i postavili interaktivne skenere kralježnice u osam hrvatskih gradova, gdje su prolaznici mogli u stvarnom vremenu provjeriti stanje svoje kralježnice i dobiti smjernice za poboljšanje. Cilj je bio osvijestiti građane o važnosti i utjecaju pravilnog držanja na zdravlje kralježnice, ali na način koji je istovremeno edukativan i praktičan. Zapravo smo željeli ljudima pokazati da se mala, svakodnevna promjena može odmah osjetiti i da se zdravlje kralježnice ne smije zanemarivati.
Kakvi su bili rezultati kampanje i koliko je ona utjecala na svijest građana o važnosti pravilnog držanja?
Kampanja je pokazala kako tehnologija i kreativnost mogu zajedno djelovati u korist zdravlja ljudi, a rezultati su nadmašili naša očekivanja. Kroz interaktivne skenere posture obavljeno je više od 106 tisuća mjerenja držanja, a osim što je kampanja potaknula svijest, imala je i konkretan učinak na ponašanje – broj specijalističkih pregleda povećan je za 46 %, što potvrđuje stvarni učinak kampanje. Najimpresivniji rezultat, međutim, bio je trenutačni efekt, čak 97 % sudionika instinktivno je ispravilo svoje držanje tijekom mjerenja, što pokazuje da je kampanja uspjela potaknuti neposrednu i vidljivu promjenu u ponašanju.
Kampanja je osvojila i neke međunarodne nagrade, o čemu je točno riječ?
Tako je, uz sve navedene rezultate, kampanja je i međunarodno prepoznata. Tako je nedavno osvojila Red Dot nagradu u kategoriji Advertising/Out of Home & Ambient, što je jedno od najprestižnijih svjetskih priznanja za dizajn te ušla u uži izbor na Cannes Lionsu, što dodatno potvrđuje njezinu kreativnost, inovativnost i društvenu važnost. Kampanja je osvojila i nagradu WOO Creatives Award u kategoriji Digital Creative na globalnom kongresu World Out of Home Organization (WOO) održanom u Mexico Cityju.

Interaktivni BodyScan ekrani bit će postavljeni i na kostimiranoj blagdanskoj utrci Zagreb Advent Run? Što trkači mogu očekivati?
Ulaganje u prevenciju je srž je ove kampanje, ali i dio filozofije Croatia Poliklinike. Želimo da ljudi dođu prije nego što se jave ozbiljni problemi. Zato ulažemo u tehnologiju, edukaciju i suradnju s javnošću – od skeniranja posture pa sve do sudjelovanja na događajima poput Zagreb Advent Runa. Svi trkači i posjetitelji jubilarnog izdanja ove kostimirane utrke moći će stati pred BodyScan ekran i u nekoliko sekundi dobiti procjenu svoga držanja, čime će dodatno unaprijediti svoj rekreativni stil života i osvijestiti važnost pravilnog držanja – sve u duhu blagdanske atmosfere i sportskog izazova. Stoga pozivamo sve građane da dođu u petak, subotu i nedjelju u hotel Zonar Zagreb i isprobaju naš digitalni ekran te naprave korak naprijed prema kvalitetnijem životu.