Studio B7

Film “Murina” prikazan u Ljetnom kinu Krasica; videopozivom se javila redateljica

Snimio Vedran KARUZA

Snimio Vedran KARUZA

Kako je za naš list jedan od članova udruge „Studio B7“, Filip Koludrović, kazao, Udruga je zadovoljna što je prvi u nizu događaja koje će organizirati projekcija upravo ovog filma - „Murine“ - jednog od najnagrađivanijih hrvatskih filmova

Večerašnjom projekcijom filma „Murina“ u Ljetnom kinu Krasica započeo je niz događaja koje će organizirati novoosnovana udruga „Studio B7“ kojoj je glavni cilj poboljšanje i promocija kulturnog i edukativnog sadržaja u okolici Rijeke. Posjetitelji Ljetnoga kina Krasica večeras su tako mogli uživati u projekciji dugometražnog prvijenca Antonete Alamat Kusijanović, filma „Murine”, jednog od najnagrađivanijih hrvatskih filmova.

Kako je za naš list jedan od članova udruge „Studio B7“, Filip Koludrović, kazao, Udruga je zadovoljna što je prvi u nizu događaja koje će organizirati projekcija upravo ovog filma – „Murine“ – jednog od najnagrađivanijih hrvatskih filmova.

Redateljica Kusijanović ekipi iz „Studio B7“ podršku je dala podršku videopozivom iz Dubrovnika, a svojim je dolaskom na projekciju filma podršku organizatorima dao i gradonačelnik Bakra Tomislav Klarić.

Foto galerija: Film Murina prikazan na Krasici Foto: Vedran Karuza

Film “Murina” redateljice Antonete Alamat Kusijanović u kinima širom Francuske dosad je vidjelo više od 50 tisuća gledatelja, a ovoga mjeseca distribucija filma krenula je i u SAD-u, što potvrđuje kvalitetu i zanimljivost ovog lani nagrađenog filma na prestižnom filmskom festivalu u Cannesu.

Dugometražni debi redateljice Antonete Alamat Kusijanović nastao u produkciji zagrebačkog Antitalenta, a film je premijerno prikazan prošle godine na filmskom festivalu u Cannesu gdje je nagrađen Zlatnom kamerom koja se dodjeljuje najboljem debitantskom filmu unutar svih festivalskih programa. Dobivena nagrada predstavlja jedan od najvećih uspjeha hrvatskog filma u inozemstvu, a “Murina” od tada ne prestaje nizati uspjehe i privlačiti publiku u kina.

Film „Murina“ do danas je prikazan na više od 60 festivala, a osvojio je 23 nagrade. Uz prestižnu nagradu na jednom od nekoliko najznačajnijih festivala na svijetu, onome u Cannesu,  tu je i nagrada za najbolji film festivala u Hamptonsu, nagrada festivala u Sofiji, Festivala Slovenskega Filma, kao i nagrada Femme Du Cinema u Les Arcs u Francuskoj uručena Antoneti Alamat Kusijanović kao najperspektivnijoj redateljici godine. Također, redateljici Kusijanović je prošloga mjeseca na svečanosti u Zagrebu uručena godišnja nagrada “Vladimir Nazor” koju Ministarstvo kulture i medija dodjeljuje za najbolja umjetnička ostvarenja.

Film “Murina” donosi priču o napetom odnosu šesnaestogodišnje Julije i autoritarnog oca Ante koji počinje pucati kada u njihov dom na otoku stigne stari obiteljski prijatelj. Dok je otac zaokupljen pokušajima da s njim sklopi posao života, karizmatični gost Juliji otvara sve više prostora slobode te u njoj budi revolt prema roditeljima. Julija tako, tijekom jednog vikenda ispunjenog velikim očekivanjima, uvlači obitelj u opasni vrtlog strasti i nasilja.

Glavne uloge igraju mlada glumica Gracija Filipović, Leon Lučev, Danica Ćurčić i Cliff Curtis. Scenarij uz redateljicu Antonetu Alamat Kusijanović supotpisuje Frank Graziano. Producenti filma su Danijel Pek (Antitalent) i Rodrigo Teixeira (RT Features), a koproducenti Zdenka Gold (Spiritus Movens), Jožko Rutar (SPOK Films) i Miha Černec (Staragara).