Test

Testirali smo Citröen C3 u izdanju 1.2 Puretech Shine. Razigran je i nakon “kozmetičkog tretmana”

Edi Prodan

Redizajnirani C3 nije pretrpio veće izmjene, a uz dinamičan motor zadržao je i vrlo konkurentnu cijenu



Citroen C3, i na hrvatskom tržištu jedan od omiljenijih mališana, nedavno je podvrgnut »kozmetičkom servisu« kako bi s konkurencijom nastavio uspješan boj, sve do dolaska nove generacije.


Na samom testu nije bila njegova baza opcija već poželjniji, pa i traženiji – »puretech« 110 u izdašnom »shine« paketu opreme. I dalje su mu značajni aduti atipični dizajn koji plijeni razigranošću, što se kao posebno dobro verificira kod mlađe populacije. Svakako, u »shine« paketu opreme je i velik broj stavki koje su itekako dobro došle: LED, dvobojnost, automatska klima, maglenke ali i elektronski nadzor o prelasku trake ili pak vrlo korisni stražnji park-senzori.


Cjenovno se C3 također uvijek kretao u prihvatljivim omjerima, pa je to slučaj i kod redizajna postojeće generacije. Pohvalno je da u bogatom paketu opreme »shine« dobiva LED-svjetla, automatsku klimu, dvobojnu karoseriju, upozorenje o napuštanju trake, stražnje parking senzore i svjetla za maglu.





Novost su sasvim blaga osvježenja maske, svjetala kao i »airbumpsa«, dok je u unutrašnjosti značajan dolazak novih dezena presvlaka sjedala. Iako je C3 tipični gradski automobil, zahvaljujući motoru od 110 »konja«, može se s njime dinamično i na otvorenim prometnicama. Uz solidnu dinamiku, sasvim je malo pažnje dovoljno da se i s potrošnjom može nisko, što je s obzirom na rast cijena goriva, itekako korisno. U gradu se potrošnja »vrti« oko šest litara, a znao nas je iznenaditi na otvorenim prometnicama gdje smo stigli i do prosjeka od 4,2 litre. Istina autocesta mu nije najveći prijatelj, jer krene li se u dinamičniju vožnju, vrlo se brzo prelazi sedam litara i dolazi u predvorje prosječne potrošnje od osam litara. Stoga, mirno i strpljivo bit će višestruko korisno prema novčaniku.


U konačnici – cijena. S obzirom na to da je riječ o vrlo bogato opremljenom primjerku, cijena se popela iznad 127 tisuća kuna što je već ozbiljan iznos. No, takva je i oprema. Kad se, također ,zna da je ubrzanje ispod deset sekundi, jednostavno je jasno kako se s cijenom niže i ne može. Bazna je varijanta povoljnija za 15-ak posto, no kako se automobili kupuju da bi nam dugo vremena bili pratitelji, ugodnije je u bolje opremljenoj verziji. Uostalom, pregleda li se cjenike konkurenata, čak i izdašniji, C3 nije skuplji.