718 Cayman GT4 RS

Porsche je uspio još jednom: sportska verzija Caymana GT 4 zvijer je i ujedno neodoljiva ljepotica

T.I.

Foto: Porsche

Foto: Porsche

GT4 RS je dostupan samo s PDK automatskim mjenjačem (mjenjač s dvostrukom spojkom), i dakako zadnjim pogonom koji ovu jurilicu od nule do 100 km/h može ubrzati za 3,4 sekunde



Jedan od zasigurno najatraktivnijih izložaka na LA auto showu koji počinje ovaj petak bit će Porscheov 718 Cayman GT4 RS.


Nakon nagađanja, glasina, nejasnih „špijunskih“ fotografija Porsche napokon je potvrdio da je novi Cayman tu, najjači dosad.


U njega je ugrađena poznata 6-flat arhitektura Porsche motora deriviranog iz legendarnog modela 911 GT3 koji razvija 493 konjske snage, što je za 79 više negoli u regularnom Caymanu GT4 i pokazivač obrtaja u “crveno ulazi” na 9000 okretaja u minuti. GT4 RS je dostupan samo s PDK automatskim mjenjačem (mjenjač s dvostrukom spojkom), i dakako zadnjim pogonom koji ovu jurilicu od nule do 100 km/h može ubrzati za 3,4 sekunde. „Običnom“ GT4 za to treba 3,9 sekundi.

Foto galerija: Porsche 718 Cayman GT4 RS





Iz Porschea poručuju da je novi RS težak samo 1415 kg s punim spremnikom goriva, što je 35 kg lakše od standardnog GT4. Ta naizgled mala promjena u kilaži postignuta je pomoću karbonskih vlakana korištenih u poklopcu motora i prednjim lukovima kotača, stanjenim stražnjim staklom, kao i smanjenjem količine izolacije oko kokpita.


Kako RS verziji i priliči, dodan je sportski spojler, odnosno krilo po uzoru na 911 GT3. U Porscheu kažu da ova konstrukcija povećava potisnu silu za 25 posto.


O dizajnu ne treba trošiti riječi, Porsche je još jednom uspio napraviti da je zvijer ujedno i neodoljiva ljepotica. Kad se pojavi sljedeće proljeće na tržištu, cijena neće biti mala, koštat će nešto manje od (kod nas preračunato), milijun kuna. Svejedno, sigurni smo da kupaca neće nedostajati.