U čast modela 103 iz 70-ih godina izbacio je istoimeni električni model. Slike otkrivaju da ima malo vizualnih sličnosti, tehničkih još manje
povezane vijesti
- Ukradene 3 peći, više vreća peleta, 2 motorne pile, perilica rublja i moped. Vlasnik oštećen za nekoliko tisuća eura
- Prošao kroz raskrižje dok je bilo upaljeno crveno svijetlo. Moped, bez registracije, vozio maloljetnik
- Zaustavili 23-godišnjeg vozača s vidljivim tehničkim nedostacima na mopedu. Morao na izvanredni tehnički
Negdje u isto vrijeme početkom 70-ih, kad je Jugoslavija barem pokušavala držati tehnološki korak sa zapadnim svijetom, mopedi su postali vrlo popularno sredstvo osobnog prijevoza na kraće razdaljine. Nekoliko firmi širom Europe (i svijeta) izbacivale su jedna za drugom vrlo slične modele koje je vezao i izgled i tehnička podudarnost kombinacija pedala (kojima se motor mogao upaliti ali i voziti i kao klasični bicikl), i malog dvotaktnog motora od 48 ili 49 ccm.
U Japanu ih je proizvodila Honda, u našim krajevima se na cestama mogli vidjeti vrlo rijetko Peugeot 103, češće Piaggio moped (ne Vespa, nego Ciao model), još češći je bio austrijski Puch i najčešći domaći Tomos. Zanimljivo, svoj model Automatic N Tomos je izbacio krajem 197o., prije negoli Peugeot svoju popularnu inačicu takvog mopeda pod imenom 103.

I dok su svi gornji modeli, osim u užem krugu ljubitelja „oldtimera“, odavno zaboravljeni, bez naznaka nekakvog oživljavanja ili odavanja počasti, Peugeot je ovih dana učinio upravo ovo potonje.
U čast modela 103 iz 70-ih godina izbacio je istoimeni električni model. Slike otkrivaju da ima malo vizualnih sličnosti, tehničkih još manje.
Pedala nema, dvotaktni motor zamijenio je električni pogon i baterija koja u dvije konfiguracije (baterija od 1,6 kWh i 2,2 kWh), nudi autonomiju kretanja do 45 odnosno 65 kilometara. Slabiji model može potegnuti do brzine od 48 km/h, jači do solidnih 72,5 km/h.
Od značajki za spomenuti da je Peugeot 103 težak oko 100 kilograma, da se pogon na zadnji kotač prenosi pomoću bešumnog kevlarskog remena, okvir je napravljen od aluminija, prednje vilice su 37-milimetarske Kayaba, a iza je postavljen monoshock sustav. Dakako, nema više starih „bubanj“ kočnica, sad su stu standardni diskovi, niti klasičnog kilometar sata s kazaljkom, sad je namjesto njega TFT displej od 5 inča.

Cijena nije službeno potvrđena, ali očekuje se da bi trebala biti oko tri tisuće eura. Za kraj zanimljivost, za razliku od mnogočega u auto/moto industriji u zadnjih dva, tri desetljeća, ovaj električn moped Peugeot neće proizvoditi na Dalekom istoku, već kod kuće, u Francuskoj.