
U četvrtoj generaciji Outlandera više nema dizelskih motora, zasad je u ponudi jedino dvo i pol litarski benzinac, motor koji je već prije ugrađen u Nissan Rogue
povezane vijesti
- Travanj je bio najbolji mjesec hrvatskog tržišta automobila u posljednjih šest godina
- Škoda na Kvarneru rastjerala olujno jugo i najavila budućnost: Električni SUV Elroq bacio rukavicu izazova svima – i svojima u koncernu
- Svjetska premijera Renaulta 5 Turbo 3E. Prava je zvjerka, ali dovoljno pitoma za ceste
Mitsubishi nije mijenjao bitno svoj SUV Outlander skoro deset godina otkad je izašla treća generacija ovog popularnog vozila, pa je došlo vrijeme za nešto novo. I to novo – sudeći po četvrtoj generaciji predstavljenoj ovaj tjedan – nisu kozmetički već sveobuhvatni dizajnerski zahvati. Prednja strana izgleda masivnije, rešetke branika su „narasle“, a svjetla su modernizirana u skladu s novim trendovima. Više nema farova u jednom komadu već su razdvojena.
Krovni spojler je povećan pa je auto dobio sportskiji izgled, za pojačanje dojma tu su i crni plastični obodi na blatobranima. Zadnji kraj je decentniji, s manje detalja, bez kroma, ali s elegantnijim stop svjetlima koji linijama podsjećaju na Renault Koleos što i nije čudo jer je preko Nissana kako suvlasnika kompanije, Mitsubishi dio Renault-Nissan grupe.
Otud i činjenica da je postavljen na platformu CMF-CD, modularnu arhitekturu vozila razvijenu zajedničkim snagama Renaulta i Nissana.
Ono što ostaje isto je kapacitet putnika. Outlander i dalje ima mjesta za sedam putnika.
U četvrtoj generaciji Outlandera više nema dizelskih motora, zasad je u ponudi jedino dvo i pol litarski benzinac, motor koji je već prije ugrađen u Nissan Rogue. S Rogueom dijeli i neka rješenja u unutarnjem dizajnu i tehnologiji ugrađenoj u kokpit. Model s plug-in hibridnim motorom se očekuje kasnije ove godine.
Početna cijena Mitsubishi Outlandera je na EU tržištu 26.690 eura.