Zona udobnosti

Nova doza C vitamina jača imunitet: Mercedes s novom C klasom napravio snažan iskorak

Edi Prodan

Mercedes je s novom C klasom napravio snažni iskorak u dizajnerskom smislu vanjštine i unutrašnjosti, raskošna je i ponuda motora, a dolazi isključivo kao - automatik



Nadogradite svoju zonu udobnosti – slogan je to pod kojim je Mercedes predstavio novu C-klasu, njezinu novu generaciju koja nakon sedam godina mijenja prethodnicu. S novom C-klasom, Mercedes-Benz kreće u učinkovitiji i digitalniji svijet, stvarajući sveobuhvatnu zonu udobnosti koja je spremna za budućnost – utočište koje kombinira prividne suprotnosti, poput sportskog i udobnog s učinkovitošću, emocijama i inteligencijom, definirajući tako moderni luksuz.


Nova generacija modela prva je serija proizvođača u cijelosti elektrificirana. Kao dodatni bonus i nova je C-klasa, nakon netom predstavljene nove S-klase, također opremljena drugom generacijom MBUX-a (Mercedes-Benz User Experience) što putnički prostor čini još više digitalnim i inteligentnim.


Dizajn? Sjećate se kako je Mercedes prije nekih petnaestak godina zapao u pretjerani konzervativizam. To ni s ovim izdanjem C klase više nije i u kom smislu slučaj. Riječ je o iznimno hrabro, što se tiče vanjštine i unutrašnjosti, dizajniranom automobilu koji baš nikog ne može ostaviti ravnodušnim.





Velika je i ponuda motora. Ima ih ukupno sedam, po tri benzinska i dizelska te jedan hibrid čija je ukupna snaga 313 KS. Benzinci startaju sa 170 »konja«, dok dvije snažnije varijante, s 204 i 258 KS imaju mogućnost integralnog pogona. Dizelaši su kod Mercedesa također omiljena opcija. Svjesni su toga i u Stuttgartu tako da ih nude sa 163, ravno 200 te 265 KS. Kod dizelaša se pogon na sve kotače može dobiti kod srednje opcije snage. Važno je također naglasiti da sve verzije C klase dolaze s modernim, jednim od najboljih automatskih mjenjača na tržištu kojem je ukupno čak devet stupnjeva prijenosa.


Nikako se nije zaboravilo ni na funkcionalnost. Dužina C klase stigla je do 4751 mm, širina 1820, visina 1438 mm dok je međuosovinski razmak 2865 mm. Volumen prtljažnika je 455 litara.


Prodaja C klase počinje u travnju po cijenama koje su za Hrvatsku u ovom trenutku još uvijek nepoznate. Jedno je ipak sigurno – bit će itekako usklađene s njemačkom premium konkurencijom iz Münchena te Ingolstadta. I da, vrlo brzo za berlinom, za trovolumenskom limuzinom na tržište stiže i karavanska opcija nove generacije C klase.