Ostavljaju konkurenciju

Kineski BYD grabi krupnim koracima naprijed, prebacili su brojku od 15 milijuna proizvedenih električnih vozila

T.I.

Foto: BYD

Foto: BYD

Gledano kumulativno, proizvodnja BYD-a daleko je nadmašila konkurenciju sa Zapada. Dugo vremena tvrtka sinonim za električna vozila, Muskova Tesla dosad je sveukupno proizvela oko 8,1 milijuna električnih vozila



Kinezi prestižu svjetsku konkurenciju po pitanju električnih automobila i napreduju krupnim koracima, dok „stari“ zapadni svijet revidira svoje srednjoročne planove, odnosno odgađa rokove kad bi se trebala zaustaviti proizvodnja automobila na motore s unutarnjim izgaranjem.


U Kini se, nasuprot tome, neumorno radi na proširenju kapaciteta za proizvodnju električnih automobila i unaprjeđuje tehnologija za koju smatraju da će u skoroj budućnosti prevladati u svijetu.


Koliko su već sad odmakli, ne sugeriraju samo vijesti o sve naprednijim baterijama kao kritičnom segmentu razvoja, već i proizvodne statistike.




Tako je njihov najveći proizvođač električnih automobila BYD objavio da je njihova sveukupna proizvodnja dosegla brojku od 15 milijuna vozila (električnih i hibridnih), otkad su 2003. počeli s proizvodnjom. Koliko naglo rastu, sugerira i činjenica da su brojku od 10 milijuna proizvedenih vozila dosegli u ovo vrijeme prošle godine.


Gledano kumulativno, proizvodnja BYD-a daleko je nadmašila konkurenciju sa Zapada. Dugo vremena tvrtka sinonim za električna vozila, Muskova Tesla dosad je sveukupno proizvela oko 8,1 milijuna električnih vozila, a na trećem mjestu je Volkswagen grupa s oko 3 milijuna električnih i hibridnih vozila.


Koliko su u BYD-u – koji u ponudi za razliku od Tesle i ostale zapadnjačke konkurencije, ima niz modela, od mikro auta do SUV-ova sa sedam sjedala – sigurni da je u električnim modelima budućnost, ukazuje i podatak da su već 2022. godine odustali od proizvodnje modela s unutarnjim izgaranjem.