
Foto Audi
Želimo oblikovati brend koji će probuditi želju i imati kulturni utjecaj, ističu u Audiju
povezane vijesti
Predstavljanjem studije Audi Concept C u Milanu, Audi nudi definitivan uvid u dizajn budućih modela. Marka s četiri prstena čini progresivan korak: u sve složenijem svijetu, Audi je beskompromisan u svojoj predanosti jasnoći. Nova filozofija dizajna dio je temeljnog restrukturiranja marke Audi i predstavlja novi početak za cijelu tvrtku. Proizvodi, procesi i strukture usmjereni su na ono što je bitno, stvarajući prostor za inovacije i tehnološko vodstvo. Održan pod sloganom »Strive for Clarity«, događaj u Milanu također obilježava sljedeće poglavlje u transformaciji tvrtke.
S dizajnom koji se fokusira na jasnoću, Audi čini odvažan korak prema bezvremenskoj estetici svedenoj na bitno zahvaljujući kojoj će se i dalje razlikovati od drugih u vremenima povećane konkurencije. Nije slučajno da se ovaj novi početak događa u gradu koji je stoljećima sinonim za dizajn, tehnologiju i izvanredne pojedince. Danas vrlo malo ideja i dalje nadahnjuje kao one iz renesanse. Iz tog razloga je talijanska prijestolnica dizajna savršeno mjesto za početak nove ere. Ovdje ideal kojem Audi teži postaje opipljiv. Nova filozofija dizajna usmjerena je na jasnoću. Novi pristup vidljiv je kroz dizajnerski jezik koji nepogrešivo utjelovljuje identitet marke. Audi je sinonim za prepoznatljiv dizajn, beskompromisnu kvalitetu i sofisticiranost.
– Radikalna jednostavnost u srži je našeg pristupa. Jasnoću postižemo svođenjem svega na bitno. To se ne odnosi samo na vanjske izglede vozila, već i na njihove unutrašnjosti. Najnovije tehnološke inovacije i materijali koriste se upravo tamo gdje nude nove mogućnosti za kupce – a minimalne mjere imaju maksimalan učinak, kaže glavni kreativni direktor Massimo Frascella. Za njega se ovaj pristup odnosi na ono što vozilo čini poželjnim izvan racionalnog iskustva. Emocije stoga igraju važnu ulogu u filozofiji dizajna.
– Želimo oblikovati marku koja će probuditi želju i imati kulturni utjecaj. Audi Concept C, koji je izložen na sajmu IAA u Münchenu – prva je manifestacija ove nove filozofije dizajna. Konceptualno vozilo najavljuje dizajn budućih proizvoda i novo iskustvo unutrašnjosti, utjelovljujući univerzalna načela dizajna: svođenje na bitno – bez suvišnih linija ili elemenata – i predanost geometrijskoj jasnoći. Definira ga okomit okvir nadahnut kultnim trkaćim automobilom Auto Union Type C. Okomita usmjerenost dizajna vozila usmjerava pogled. Svođenje na bitno odražava se i u unutrašnjosti čime se eliminiraju suvišne distrakcije korisnika i osiguravaju prave informacije u pravo vrijeme zahvaljujući inteligentnoj tehnologiji, zaključuje Frascella.