Živio život!

Weekend Media Festival ove godine ponovo u Rovinju

Tihana Tomičić

Foto: Promo

Foto: Promo

Interes će sigurno izazvati i dolazak Gorana Bogdana, regionalne glumačke zvijezde mlađe generacije



Nakon krizne 2020. godine, regionalno okupljanje medijsko-marketinške struke Weekend Media Festival (WMF) nakon godinu dana pauze ove se jeseni od 23. do 26. rujna uživo vraća u Rovinj pod geslom »Živio život«, najavljeno je jučer u Zagrebu.


U Rougemarin Parku predstavljeni su program i najzvučnija imena ovogodišnjeg 14. Weekend Media Festivala, eventa koji se u toj struci najavljuje uvijek kao najiščekivaniji događaj u godini, mjesta susreta vodećih medijskih, marketinških i komunikacijskih stručnjaka. Weekend će se i ove godine održati na već tradicionalnom mjestu u staroj Tvornici duhana u Rovinju, uz samu rovinjsku rivu.


– Nakon godinu dana pauze svi smo jedva dočekali da se ponovo okupimo na 14. izdanju Weekend Media Festivala. Rovinj će opet biti središte dobre komunikacije, druženja i zabave. Posjetiteljima ovogodišnjeg WMF-a pripremili smo iznimno bogat program s nizom atraktivnih i korisnih tema koje povezuju trendove i fenomene u medijima, marketingu i odnosima s javnošću, poduzetništvu, kreativnoj industriji, ali i društvu općenito. Vodili smo računa o interesima naših sudionika, nastojimo kao i prethodnih godina predvidjeti neke trendove i dati smjernice za suočavanje s njima, istovremeno razbijamo i tabue, spajamo nespojivo i obećavamo dobru zabavu, rekao je Tomo Ricov, direktor Weekend Media Festivala.




Među mnogobrojnim panelima, predavanjima i raspravama ovogodišnjeg izdanja Weekend Media Festivala posebno se ističe nastup najpoznatijeg svjetskog filozofa Slavoja Žižeka te predavanje njemačkog psihijatra Manfreda Spitzera, autora bestsellera »Epidemija pametnih telefona«, »Usamljenost« i »Digitalna demencija«, koji na popularan način problematiziraju utjecaj tehnologije na život suvremenog čovjeka.


Također, interes će sigurno izazvati i dolazak Gorana Bogdana, regionalne glumačke zvijezde mlađe generacije.


– Weekend Media Festival postao je jedinstven brend među regionalnim događanjima koji na atraktivan način umrežava stručnjake i profesionalce iz nekoliko različitih profesija koje povezuje tržišno komuniciranje. WMF educira, inspirira, otkriva novosti u branši, pokreće poslove i nameće trendove, pa je postao nezaobilazan medijski, gospodarski i društveni događaj. Njegova tradicija, s jedne strane, a burne promjene u tehnologiji, medijima, društvu i tržištu, kojima svakodnevno svjedočimo – s druge strane, obvezuju nas da budemo korak ispred te zajedno s našim gostima pružimo širu sliku, informiramo iz prve ruke te ponudimo konkretna rješenja«, izjavio je Božo Skoko iz Millenium promocije, agencije partnera u organizaciji ovogodišnjeg izdanja festivala.


Teme će, među ostalim, biti i influenseri, renesansa PR-a, umjetna inteligencija, revolucija gaminga, brendiranje destinacija, komercijalizacija književnosti, naplata ispisa sadržaja, revolucija videa itd., ali i medijske preferencije novih generacija, radiju budućnosti i slično.