Ideja je povezati mlade iz udomiteljskih obitelji s poslodavcima, pružajući im priliku za učenje, rast i razvoj te mogućnost zapošljavanja, prakse ili sezonskog posla.


Projekt “Iz doma na svoje” više od deset godina pomaže mladima u osamostaljivanju, pružajući im edukaciju, podršku i izravan kontakt s poslodavcima.




Poslovni “speed date”, koji se organizira od 2011. godine, omogućuje mladima petnaestominutne razgovore jedan na jedan s predstavnicima tvrtki.


Zahvaljujući toj inicijativi, OMG je dosad osigurao zapošljavanje više od 200 mladih.


Ove godine očekuje se sudjelovanje više renominiranih tvrtki poput INE, L’Oreala, Hrvatskog Telekoma i drugih.


Program financira Ministarstvo rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike.


Otvorena medijska grupacija je udruga osnovana s ciljem promicanja i unaprjeđivanja civilnog društva i zaštite ljudskih prava, pogotovo mladih.