Staples Center

Ime doma košarkaša Lakersa i Clippersa odlazi u povijest, sad će se zvati po burzi kriptovaluta

T.I.

Foto: iStock

Foto: iStock

Burza kriptovaluta platila je više od 700 milijuna dolara za 20-godišnja prava na ime, prema LA Timesu, što ovo čini jednom od najvećih takvih poslova ikada



Da kriptovalute nisu trenutna pomodnost već su tu da opstanu trajno, sugerira i dugoročni zakup imena jedne od najpoznatijih sportskih arena, ne samo u Americi, već i u svijetu. Staples Center, dom sportskih timova iz Los Angelesa, uključujući Lakerse, Clipperse, Kingse i Sparks, naime dobiva novo ime: “Crypto.com Arena”.


Burza kriptovaluta platila je više od 700 milijuna dolara za 20-godišnja prava na ime, prema LA Timesu, što ovo čini jednom od najvećih takvih poslova ikada. Za usporedbu, Staples (u prijvodu “spajalica”), tvrtka koja se uglavnom bavi prodajom uredskog materijala i srodnih proizvoda, 1999. godine je platila „tek“ 100 milijuna dolara za 10-godišnja prava.


Logo će navodno biti otkriven na Božić za utakmicu Brooklyn Netsa s Lakersima.




“U godinama koje slijede ljudi će pamtiti ovaj događaj kao trenutak kada je kripto zakoračio u mainstream” – rekao je izvršni direktor Crypto.com Kris Marszalek za LA Times. ”


Staples Center je trenutno jedina arena koju dijele dvije NBA momčadi, no ne zadugo s obzirom da se Clippersi, koji su u vlasništvu Stevea Ballmera, 2024. godine sele se u novu arenu pod naziva Intuit Dome. Ipak, njihova zvijezda, Paul George, nije oduševljen promjenom imena.


“Odrastao sam uz… Staples Center, mjesto za igru ​​i mjesto koje treba doživjeti. Svakako će biti čudno. To je ista lokacija, ali ovdje se na neki način uklanja povijest… Dobro je da nećemo biti ovdje predugo.” – izjavio je  George.


Inače, Crypto.com ima sjedište u Singapuru i nudi Visa rewards debitnu karticu koja se može koristiti s kriptovalutama pohranjenim na korisničkim računima nakon što se njima trguje na burzi, kao i pružanje drugih kripto usluga poput NFT-a i vlastitog tokena.


Tvrtka se i ranije upuštala u sportska sponzorstva, uključujući ugovore vrijedne 175 i 100 milijuna dolara s UFC-om i Formulom 1 ranije ove godine, kao i razna partnerstva s poznatim momčadima poput Paris Saint-Germaina, Philadelphia 76ersa i Montreal Canadiensa.


NBA ligi, naravno, nije strana tehnologija blockchaina, s obzirom da je u partnerstvu s Dapper Labsom pokrenula platformu Top Shot, jednu od najčešćih implementacija NFT-a do sada. I ranije ove godine, American Airlines Arena u kojoj Miami Heat igra domaće utakmice preimenovana je u FTX Arenu po kripto burzi, što je sasvim su skladu s titulom Miamija kao neslužbene svjetske kripto prijestolnice.