Udruga ruralnog turizma

On-line kampanja Idemo na selo dosegnula preko 1, 8 milijuna korisnika iz Hrvatske i Slovenije

Hina

Foto Marinko Krmpotić

Foto Marinko Krmpotić



ZAGREB – Udruga ruralnog turizma Hrvatske izvijestila je kako je njena tromjesečna on-line kampanja Idemo na selo, pokrenuta u cilju popularizacije hrvatske poljoprivrede i seoskog turizma, dosegnula preko 1, 8 milijuna korisnika iz Hrvatske i Slovenije.


Kampanja, koja završava danas, provedena je u razdoblju  od 1.ožujka do 30. svibnja na na društvenim mrežama putem Facebook i Instagram profila.


U okviru nje promovirana je ponuda 22 člana Udruge iz cijele Hrvatske s informacijama o dodatnim sadržajima u njihovoj okolici.




“Izrazito smo zadovoljni rezultatima ovogodišnje kampanje koju smo, na zahtjev naših članica, proširili i na slovensko tržište. Komentari korisnika na društvenim mrežama su većinski pozitivni, a zaprimili smo i brojne zahtjeve za učlanjivanje te upite vezano uz registraciju i poslovanje objekata seoskog turizma” istaknula je Aleksandra Kuratko Pani, voditeljica Udruge.


Promotivna kampanja dio je projekta Idemo na selo koji je omogućilo Ministarstvo poljoprivrede u iznosu od 37.500 kuna u okviru Javnog poziva za financiranje aktivnosti udruga koje promiču poljoprivredu i vrijednost ruralnog prostora Hrvatske.


Uz on-line promociju, Udruga je izradila i informativne table s QR kodom, naljepnice i letke koji su postavljeni u objektima članica i članova te majice sa sloganom kampanje – Idemo na selo. Mrežna stranica idemonaselo.hr je unaprijeđena uz dodavanje informacija o radu Udruge i novim članovima, i dostupna na pet stranih jezika, priopćila je Udruga.