DOBRO POSLOVANJE

Kraš grupa povećala neto dobit za 75,4 posto

Hina

Goran Stanzl/PIXSELL

Goran Stanzl/PIXSELL

Nakon pokrića ukupnih rashoda poslovanja, ostvarena je dobit prije oporezivanja od 15,6 milijuna kuna, što je za 5,2 milijuna kuna, odnosno 50,7 posto više.



ZAGREB – Kraš grupa u prva tri ovogodišnja mjeseca ostvarila je neto dobit od 12,9 milijuna kuna, što je za 5,5 milijuna ili 75,4 posto više nego u istom razdoblju godinu dana ranije, priopćeno je u petak iz te konditorske industrije.


Konsolidirani ukupni prihodi u tom su razdoblju dosegnuli 257,8 milijuna kuna, što je porast od 20 milijuna kuna, odnosno 8,4 posto u odnosu na isto razdoblje prethodne godine.


Nakon pokrića ukupnih rashoda poslovanja, ostvarena je dobit prije oporezivanja od 15,6 milijuna kuna, što je za 5,2 milijuna kuna, odnosno 50,7 posto više.




“Zadovoljni smo financijskim pokazateljima za prvi kvartal 2022. godine, iako je to razdoblje bilo obilježeno novim izazovima izravno vezanim uz poslovanje naše tvrtke. Nepovoljni ekonomski trendovi potaknuti rastom inflacije i smanjenom kupovnom moći potrošača, a dodatno i neizvjesna vanjsko-politička situacija utjecali su na porast ulaznih troškova proizvodnje. Usprkos tome, uspjeli smo pronaći rješenja i ostvariti dobre prodajne rezultate“, izjavio je predsjednik Uprave Kraša Slavko Ledić.


Dodao je da nastavljaju pratiti situaciju i sukladno njoj prilagođavati svoje poslovne aktivnosti.


U ukupnim prihodima Kraš grupe,, prihodi od prodaje dosegnuli su 249,6 milijuna kuna, ostali poslovni prihodi bili su 5,3 milijuna kuna, a financijski prihodi 2,9 milijuna kuna.


U odnosu na prošlu godinu, povećani su prihodi od prodaje na domaćem tržištu za 14,7 posto na 140,4 milijuna kuna, dok su na inozemnom tržišstu prihodi dosegnuli 109,2 milijuna kuna, navode u priopćenju.


Ukupan obujam prodaje povećan je za 6 posto, odnosno za 491 tonu u odnosu na isto razdoblje prošle godine te iznosi 8.656 tona. Na domaćem tržištu ostvaren je rast obujma od 8,7 posto, a na inozemnim 3,1 posto.


Gledano po kategorijama, na razini Kraš grupe najveći rast prodaje bilježi asortiman iz kategorije keksa i vafla i to za 14,3 posto. Dobri rezultati prodaje ostvareni su i u kategorijama kakao i bombonskih proizvoda, kaže se između ostalog u priopćenju.