Rovinj

Weekend Media Festival: Uredi kakve danas poznajemo mogli bi nestati u budućnosti

Hina

Foto Matija Habljak/PIXSELL

Foto Matija Habljak/PIXSELL

Posebno se govorilo o digitalizaciji i njezinom utjecaju na poslovanje tijekom pandemije te je direktor u regionalnoj podružnici FlixBusa Ante Grbeša zaključio da vrlo brzo dolaze i novi trendovi te da bi uredi kakve danas poznajemo potencijalno mogli nestati u budućnosti



Četrnaesti Weekend Media Festival okupio je u Rovinju komunikacijsku i medijsku scenu otvarajući brojne teme od gaminga, robotike i aktivizma do medijske regulative i promjena u poslovanju pri čemu je rečeno da bi uredi kakve danas poznajemo mogli nestati u budućnosti.


Na panelu ‘Što te ne ubije to te ojača’ posvećenom poslovanju u izazovnim vremenima ali i digitalizaciji poslovanja rečeno je da je prije pandemije samo 15 posto ljudi željelo raditi online, a sada se taj broj povećao na 50 posto.


Posebno se govorilo o digitalizaciji i njezinom utjecaju na poslovanje tijekom pandemije te je direktor u regionalnoj podružnici FlixBusa Ante Grbeša zaključio da vrlo brzo dolaze i novi trendovi te da bi uredi kakve danas poznajemo potencijalno mogli nestati u budućnosti.




Na panelu ‘Zakon i red’ sudjelovala je ministrica kulture i medija Nina Obuljen Koržinek koja je s glavnim urednikom 24sata Goranom Gavranovićem i direktorom pravnih poslova i članom Uprave, RTL Hrvatska Tonkom Weissmannom razgovarala o novom Zakonu o elektroničkim medijima, percepciji regulatora i medija u javnosti te utjecaju na medijski pluralizam u Hrvatskoj.


Pitom su iznesene dvije perspektive na novi Zakon o elektroničkim medijima, pri čemu je vidljivo kako je percepcija regulatora i medija u značajnom srazu po pitanju onoga što je uistinu javni interes, kao i načina na koji ovaj Zakon utječe na medijski pluralizam u Hrvatskoj.


Aktivizam više nije reaktivan, već proaktivan


Sudionici panela ‘Aktivirajmo promjene’ naglasili su da aktivizam više nije reaktivan, već proaktivan, čemu su znatno doprinijele društvene mreže, gdje stvarne osobe, a ponajviše žene, imaju priliku ispričati svoju stvarnost.


Na jednom od uvodnih panela pod nazivom Kako je gaming promijenio svijet? istaknuto je da je gaming postao jedna od vodećih industrija, dok u regiji otvara velike mogućnosti za marketing.


Očekuje se da će ta industrija dostići vrhunac kada se umjetna inteligencija počne primjenjivati u videoigrama, što je samo pitanje vremena.