Tehnički problemi

Vlak do Splita kasnio 134 minute; HŽ se ispričao, putnicima će vratiti 50% novca

P. N.

Ilustracija / Snimio VEDRAN KARUZA

Ilustracija / Snimio VEDRAN KARUZA

"S obzirom da autobusni prijevoznik u roku od 60 minuta nije mogao osigurati tri autobusa potrebna za prijevoz putnika vlaka 523, iz  Glavnog kolodvora Zagreb upućena je druga garnitura koja je iz kolodvora Karlovac krenula s 92 minute kašnjenja, a u kolodvor Split stigla s 134 min kašnjenja", pišu iz HŽ-a



Putnički vlak koji je jučer u 15:20 krenuo iz Zagreba u Split stigao je sa 134 minute kašnjenja. Iz HŽ-a kažu da su problemi počeli kad je u 16:10 na kolodvoru u Karlovcu došlo do kvara klimatizacijskog uređaja u vlaku.


“S obzirom da autobusni prijevoznik u roku od 60 minuta nije mogao osigurati tri autobusa potrebna za prijevoz putnika vlaka 523, iz  Glavnog kolodvora Zagreb upućena je druga garnitura koja je iz kolodvora Karlovac krenula s 92 minute kašnjenja, a u kolodvor Split stigla s 134 min kašnjenja”, pišu iz HŽ-a, kako javlja Index.


Radi se o nedavno uvedenoj liniji koja vozi od Osijeka do Splita, a redovito kasni, piše Index.





Iz HŽ-a su se ispričali putnicima, a poručili su im i da ostvaruju pravo na naknadu za kašnjenje.


U slučaju da vlak kasni od 60 do 119 minuta, naknada se isplaćuje u visini od 25% cijene karte. A ako je, kao u ovom slučaju, kašnjenje dulje od 120 minuta, naknada se isplaćuje u visini od 50% cijene karte.