Sedam desetljeća službe

Tko ih ne bi volio? HGSS poslao svoju lokaciju i pozvao na izložbu najpopularnijih tweetova

Karmen Bosnić

Foto HGSS

Foto HGSS

Hrvati se vole našaliti na vlastiti račun pa vjerujem da su upravo zato toliko dobro prihvatili objave s najnovijim zgodama i nezgodama s naših planina, ravnica i voda, istaknuo je Josip Granić, pročelnik HGSS-a



ZAGREB – »Dragi turisti, mi smo jako pristupačni ljudi, no zaista ne želite naše društvo dok ste na odmoru«, samo je jedna u nizu duhovitih objava kojima Hrvatska gorska služba spašavanja putem društvene mreže Twitter sve nas želi na šaljiv način upozoriti da u prirodi obavezno pazimo na sebe i druge. Povodom 70. obljetnice osnutka, HGSS će na izložbi »Trending #HGSS70« u prostoru kreacije »Urania« u Zagrebu od 19. do 25. rujna predstaviti svoje najpopularnije tweetove (aka tvitovi), one koje su tviteraši najviše dijelili i komentirali, objave na koje je javnost najbolje reagirala, te koje su ih učinile omiljenim komunikatorom u javnome prostoru.


Rijetki je to slučaj u kojem GSS šalje lokaciju, a vi im dolazite, pa iskoristite priliku i od subote do petka, od 11 do 20 sati, dođite na adresu Trg Eugena Kvaternika 3/3 u Zagrebu, upoznajte neke od spašavatelja i spašavateljica koji svoje živote svakodnevno posvećuju pomaganju drugima, snimite nekoliko fotografija koje nisu s ruba litice, i nasmijte se od srca.


Učiti na tuđim greškama


Naziv izložbe »Trending #HGSS70« proizlazi iz izraza trending, koji pokazuje koje su teme na Twitteru upravo aktualne, odnosno one o kojima korisnici te društvene mreže najviše pišu. Drugi dio naziva, #HGSS70, službeni je »hešteg« kampanje povodom cjelogodišnje proslave sedmog desetljeća rada i postojanja Hrvatske gorske službe spašavanja, pod kojim i građani mogu čestitati ovu veliku obljetnicu spašavateljicama i spašavateljima ili se, uz fotografiju, prisjetiti nekih vlastitih dogodovština koje uključuju HGSS.




– Budući da uobičajeni, ozbiljni apeli ponekad ne mogu doprijeti do »najpustolovnijih« ljubitelja prirode, naša Komisija za informiranje i analitiku pronašla je nove načine komunikacije s domaćom i stranom javnosti, a najpopularnijim se pokazao Twitter. Pod korisničkim imenom @HrvatskaGSS, na šaljiv, pomalo ironičan, ali informativan način svakodnevno dijelimo vrijedne savjete kako bi građani učili na tuđim greškama, a ne na vlastitima. Hrvati su ljudi koji se vole našaliti na vlastiti račun pa vjerujem da su upravo zato toliko dobro prihvatili objave s najnovijim zgodama i nezgodama s naših planina, ravnica i voda, istaknuo je Josip Granić, pročelnik Hrvatske gorske službe spašavanja.


Velika obljetnica


Hrvatska gorska služba spašavanja od davne 1950. godine svakodnevno pomaže i traga za unesrećenim osobama, a u dugoj povijesti iza njih je više od 10 000 akcija spašavanja. Danas, na godišnjoj razini više od tisuću visokomotiviranih volontera iz svih dijelova Hrvatske udružuje se na oko 800 akcija raznoga tipa, od potraga, preko intervencija, do akcija s helikopterom ili akcija na vodi.


Zbog svojeg inovativnog pristupa komunikaciji, u 2017. godini HGSS je dobio nagradu »Komunikator godine« Hrvatske udruge za odnose s javnošću zbog toga što »koristi učinkovite kanale da bi prenio važne poruke, a to radi stručno, uvjerljivo, razumljivo, jasno i atraktivno«.