Gennaro Lillio i Ema Kovač

Talijanski influenseri promoviraju Hrvatsku

Alenka Juričić Bukarica

Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Italiji uspješno surađuje s predstavnicima talijanskih medija i poznatim influenserima



RIJEKA – Nakon što su hrvatske destinacije krasile naslovnice brojnih talijanskih časopisa specijaliziranih za putovanja u srpnju, otok Brač je u kolovozu našao svoje mjesto na naslovnici popularnog časopisa Bell’Europa, dok je detaljna reportaža o tom hrvatskom otoku objavljena u također popularnom časopisu Itinerari e luoghi, izvijestila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u Italiji.


– Nalazimo se u razdoblju godine kada Talijani najčešće realiziraju svoja putovanja zbog čega objave o hrvatskim destinacijama u talijanskim medijima imaju dodatnu važnost u promociji naše zemlje kao poželjne, kvalitetne i sigurne turističke destinacije. Trenutačno u zemlji imamo oko 23 tisuće talijanskih gostiju te očekujemo kako će njihov broj u narednim danima dodatno rasti, rekla je Vukelić, naglasivši kako su sve objave rezultat rada i suradnje Predstavništva HTZ-a s predstavnicima talijanskih medija.


Naime, u reportaži na 12 stranica u časopisu Bell’Europa novinarka Barbara Roveda opisuje ljepote jedinstvenog Brača s nizom korisnih informacija kako doći na otok, što posjetiti, što raditi u slobodno vrijeme, gdje odsjesti te gdje je najbolje probati lokalne specijalitete. Novinarka dodatno naglašava kako je Brač odredište za sportaše i ljubitelje dobre hrane te da je riječ o destinaciji koja ima prekrasne plaže, odnosno jednu od najpoznatijih plaža na Mediteranu – Zlatni rat. Sve je popraćeno prekrasnim fotografijama i pričama o destinacijama s otoka za koji se zaključuje da je idealan za boravak rekreativaca.




U turističkom časopisu Itinerari e luoghi, koji posebno obrađuje turističke itinerere i destinacije te koji broji više od 100 tisuća čitatelja, otoku Braču je pak posvećeno čak 14 stranica u sklopu kojih autor teksta ističe da otok nije poznat samo po prekrasnoj plaži Zlatni rat već i po umjetnosti, klesarstvu i bračkom kamenu te kamenolomima, Zmajevoj špilji, pustinji Blaca te odličnoj eno-gastronomiji, posebice vinu. Autor teksta vodi čitatelje kroz sva mjesta na otoku i tako im dočarava bogatstvo, posebnosti i ljepotu tog prekrasnog otoka.


Uz objave u medijima, našu zemlju promoviraju i talijanski influenseri pa će tako u narednim danima, u organizaciji te uz podršku HTZ-a, u našoj zemlji boraviti talijanski influenser Gennaro Lillio, kojeg na Instagramu prati više od 520.000 fanova, poznat uz ostalo po suradnji s dizajnerskim dvojcem Dolce & Gabbana, te Ema Kovač, hrvatska manekenka s talijanskom adresom koju prati oko 250.000 fanova.