Reagiranje

‘Nije istina da je Maja Zlokić novcem TZ-a zakupljivala oglasni prostor jedino na vlastitom web portalu’

Bitnim ističemo kako je notorna neistina da je gospođa Maja Zlokić od domaćih medija zakupljivala oglasni prostor isključivo na ,,vlastitom web portalu"



Informacije koje su dana 12. listopada 2022. g. iznijete u objavi na internetskim stranicama portalu novinskog lista Novi list na sljedećem linku: https://www.novilist.hr/novosti/hrvatska posao vrijedan-milijun-i-pol-kuna-tz-platio-hdz-ovki-da-za-njih-zakupi-medije-ona-zakupila-vlastiti-web/ objavljen je tekst naslova „POSAO VRIJEDAN MILIJUN I POL KUNA: TZ platio HDZ-ovki da za njih zakupi medije, ona zakupila – vlastiti web“ autora P.N., u cijelosti su neutemeljene.


Naime, u navedenom se tekstu na senzacionalistički način interpretira poslovanje trgovačkih društava, udruga ili obrta kojih je vlasnik ili odgovorna osoba gospođa Maja Zlokić na način da prosječan čitatelj stekne dojam kako ista društva i udruge posluju ili djeluju nezakonito, dok se gospođi Maji Zlokić pogoduje prilikom dobivanja poslova.


U spornom se tekstu u bitnom navodi kako je gospođa Maja Zlokić u 11 godina poslovanja s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije zakupljivala oglasni prostor jedino na vlastitom „web portalu” a da pored toga za svih 11 godina nije zakupila niti jedan drugi domaći medij osim vlastitog. Nadalje se ističe kako je njezin , web portal” ,,HotSpots” sve isplate ugovarao bez natječaja dok se izvan pravilnog konteksta maliciozno navodi kako je na poslove koje je obavljala gospođa Maja Zlokić utrošeno milijun i pol kuna, a da je ona jedina stalno zaposlena u obrtima preko kojih se radio posao zakupa medija za Turističku zajednicu.




Zbog objektivnog informiranja i interesa javnosti, vezano za gore istaknute navode napominjemo kako gospođa Maja Zlokić putem udruga ili trgovačkih društava kojih je vlasnica ili odgovorna osoba, s Turističkom-zajednicom Splitsko-dalmatinske županije uspješno posluje već 12 godina.


U istom periodu, naznačenim društvima ili udrugama od strane iste Turističke zajednice isplaćen je iznos od 1.590.123 kuna – iznos s uključenim PDV-om. Dakle, suprotno narativu spornog teksta, predmetni iznos u naznačene svrhe društvima ili udrugama putem kojih posluje gospođa Maja Zlokić nije isplaćen u kratkom periodu niti je nezakonito stečen, nego je isti isplaćivan za period poslovanja u trajanju od 12 godina, a koje poslovanje je bilo u cijelosti zakonito.


Bitnim ističemo kako je notorna neistina da je gospođa Maja Zlokić od domaćih medija zakupljivala oglasni prostor isključivo na ,,vlastitom web portalu” i pratećem turističkom vodiču naziva „HotSpots”, obzirom je lako provjerljiva činjenica da su predmetni ugovori vezano za isto rađeni preko Udruženog oglašavanja za oglašavanje na domaćem tržištu te su u cijelosti izvršeni u suradnji s „Telegram media grupom” i internetskim portalom , www.net.hr” čiji su zakupci su bila društva putem kojih je poslovala gospođa Maja Zlokić.


Neistina je kako je gospođa Maja Zlokić u tu svrhu zakupila minimalno 332.439,00 kuna oglasa na svom portalu i naplatila proviziju za zakupljivanje, te stoga napominjemo kako se radi o potpuno proizvoljnim navodima koji nemaju utemeljenja u bilo čemu.


Naime, društva putem kojih je poslovala gospođa Majka Zlokić nikad nisu naplaćivala proviziju za oglašavanje u vlastitom mediju, nego isključivo oglasne pakete – objave članaka na hrvatskom i engleskom jeziku u tiskanom vodiču ,, Croatia Hot Spots” i na portalu , www.croatia-hotspots.com” i www.hotspots.net.hr. Po broju objava se kreirala cijena a što su naručitelji birali sami.


Netočno je da je u poslovnim subjektima gospođe Maje Zlokić i ,, Udruge Dalmatia Event“ zaposlena samo gospođa Maja Zlokić. Međutim, točno je da je u obrtu ,,Magoo studio“ zaposlena Maja Zlokić te da je u Udruzi zaposlena još jedna osoba na puno radno vrijeme, dok u okviru rada projekta „Hot Spots“ sudjeluju tri novinara-stalna suradnika, koji u rade na uređivanju istog internetskog portala temeljem autorskih ugovora i vlastitih obrta. Do sada je na portalu objavljeno preko 4500 članaka na temu turizma na hrvatskom i engleskom jeziku.


Vezano za istu Udrugu, u spornom tekstu se tendenciozno navodi kako je istoj TZ Splitsko dalmatinske županije isplatila iznos od 99.000,00 kuna na način da bi se stekao dojam kako je isti iznos isplaćen jednokratno i nesrazmjerno izvršenoj usluzi. No, istina je kako je navedeni iznos istoj Udruzi isplaćivan u periodu od 10 godina na način da je za ukupno 12 provedenih edukacija navedenoj Udruzi u prosjeku godišnje isplaćivano po 9.900,00 kuma.


Suprotno navodima iz spornog teksta kojima se pokušavaju umanjiti i obezvrijediti poslovni uspjesi gospođe Maje Zlokić, napominjemo kako je program Udruženog oglašavanja bio program o koji je provodila HTZ u suradnji sa Županijskim i lokalnim turističkim zajednicama, a koji su samostalno birali medije na hrvatskom i stranom tržištu u kojima se žele oglašavati. Predmetni iznos iz Udruženog oglašavanja za strano oglašavanje koji se spominje u spornom tekstu u cijelosti je uplaćen za zakup medija na stranom tržištu. Zakup medija se vršio na engleskom, francuskom, češkom, poljskom, slovačkom, američkom te španjolskom tržištu u medijima Nat Geo Traveler France, Conde Naste Spain, Nat Geo UK, Nat Geo Poland, Square Mile, Conde Naste USA, Travel Digest, Lonely Planet Uk i Lonely Planet Poljska, Delo Slovenija,
Neistini su nadalje navodi da su svi poslovi koji se spominju u spornom tekstu a odnose se na „Magoo studio“ i ,,Hot Spots studio” vezano za organizaciju konferencija i edukacija ugovoreni bez natječaja, obzirom je lako provjerljiva činjenica da je svaki natječaj vezano za isto proveden sukladnoj zakonskoj proceduri te je svaka navedena konferencija i edukacija dobila potporu putem natječaja.


Radi boljeg razjašnjenja navodimo kako su sve navedene konferencije organizirane transparentno uz prethodne objavljene javne natječaje te uz angažiranje eminentnih marketinških stručnjaka te je svaka od njih imala dobar odaziv publike. Dakle, svakome je bilo dozvoljeno prijaviti se na natječaj i ostvariti potporu uz kvalitetni projekt, dok turistička zajednica županije i županija raspisuju natječaje svake godine za manifestacije u turizmu, dok društva i udruge putem kojih posluje gospođa Maja Zlokić nikada ni za jedan natječaj nisu dobile više od 10.000,00 ili 15.000,00 kuna, a koliki bi i bio trošak projekta.


U spornom se tekstu na podrugljiv način pokušava predstaviti projekt ,,Međunarodni skup influencera“ koji je rađen pod rukovodstvom gospođe Maje Zlokić, iako je činjenica da je isti projekt bio iznimno uspješan obzirom je medijski doseg istog procijenjen na 21 milijun pregleda, 6,7 milijuna kuna novčane vrijednosti dok je isti projekt koštao ukupno 278.000,00 kuna i na njemu su ssu sudjelovali inozemni i domaći ,, influenceri”.


Na koncu se iznosi neistiniti navod kako je gospođa Maja Zlokić s novinarima internetskog portala www.index.hr komunicirala putem odvjetnika, a što je u cijelosti netočno obzirom je na sva pitanja imenovane novinarke odgovarala osobno sa svoga privatnog ,, maila“.


Dakle, suprotno navodima iz spornog teksta navodimo kako gospođa Maja Zlokić kao i društva i udruge putem kojih je poslovala ili posluje nikada nisu poslovali nezakonito, nisu ispostavljali bilo kakve fiktivne usluge niti su u svome poslovanju ostvarili bilo kakvu nepripadnu imovinsku korist na način kako se navodima iz istog teksta insinuira, a koji navodi štete ugledu i časti gospođe Maje Zlokić te ugledu društava i udruga putem kojih ista posluje, navodi se u reagiranju koje potpisuje odvjetnik Ivan Gržić.