Dva leta

Banožić koristio vojni avion da ga s mora vozi na sastanak u Zagreb; MORH: Letio je u sklopu planirane obuke pilota

Hina, P. N.

Foto Dusko Jaramaz/PIXSELL

Foto Dusko Jaramaz/PIXSELL

MORH je to priopćio nakon što su mediji objavili da se ministar Banožić prošlog ljeta dvaput koristio vojnim avionom te da je za letove između Zadra i Zagreba koristio školsko-borbeni zrakoplov Ministarstva obrane i "to kako se čini u vrijeme godišnjeg odmora"



Ministarstvo obrane potvrdilo je u petak da je ministar obrane Mario Banožić u dva navrata letio zrakoplovom Pilatus PC-9, ali je navelo da su oba leta realizirana u sklopu planirane obuke pilota te bi se odvili i bez prisustva ministra.


MORH je to priopćio nakon što su mediji objavili da se ministar Banožić prošlog ljeta dvaput koristio vojnim avionom te da je za letove između Zadra i Zagreba koristio školsko-borbeni zrakoplov Ministarstva obrane i “to kako se čini u vrijeme godišnjeg odmora”.


Ministar obrane prošlog ljeta dva puta je koristio vojnim avionom, koji ga je prevezao iz zračne luke Zemunik kraj Zadra u Zagreb, javlja portal 24sata. Mario Banožić koristio je školsko-borbeni zrakoplov Ministarstva obrane za letove između Zadra i Zagreba, i to, kako se čini, u vrijeme godišnjeg odmora, kako javlja portal 24sata.




Pilatus je dvosjed, predviđen za pilota/instruktora letenja i kopilota/učenika letenja.


Ministar obrane koristio je školsko-borbene zrakoplove za dva leta, piše portal 24sata. Prvi Banožićev let zabilježen je 12. kolovoza, a drugi osam dana kasnije, 20. kolovoza. Prvi put su ga vozili u vrijeme dok je koristio godišnji odmor na sastanak u Zagreb i nazad. Drugi put, sa sastanka u Zemuniku je letio za Zagreb, kako piše portal 24sata.


 


S obzirom na objavu u medijima na temu korištenja zrakoplova Pilatus PC-9, Ministarstvo je priopćilo da je Banožić u dva navrata letio tim zrakoplovom i da su oba leta realizirana u sklopu planirane obuke pilota 392. eskadrile aviona 93. krila Hrvatskog ratnog zrakoplovstva te bi se odvili i bez prisustva ministra.


Naveli su također da je let Pilatusom PC-9 bio na prijedlog Hrvatskog ratnog zrakoplovstva te napomenuli kako je sat leta tim zrakoplovom deseterostruko jeftiniji od sata leta helikopterom, a usto bila je ljetna sezona i helikopteri su bili angažirani na gašenju požara i za hitne medicinske prijevoze.


Ministar Banožić, kažu u ministarstvu prvi put je letio kako bi prisustvovao sastanku s predsjednikom Vlade i generalima zapovjednicima i visokim časnicima koji su sudjelovali u Vojno-redarstvenoj operaciji “Bljesak”.


Drugi let bio je na poziv Hrvatskog ratnog zrakoplovstva u sklopu uvježbavanja pilota na ruti od Zemunika do Zagreba, nakon službenog boravka u Zemuniku i sastanka sa zapovjednicima HRZ-a vezano uz protupožarnu sezonu.


“Sve navedeno u skladu je s Pravilnikom o letenju vojnih zrakoplova prema kojem letenje iznimno može biti odobreno i drugim osobama koje nisu osposobljene za letenje na određenom tipu vojnog zrakoplova, a te osobe ne smatraju se članovima posade zrakoplova”, poručili su iz ministarstva.


Napomenuli su također da je ministar prije leta prošao potrebnu pripremu za let i da je bio adekvatno opremljen.