HTZ i STO

Hrvatska i Slovenija se zajednički reklamiraju na američkom tržištu

Hina

Dubrovnik / Foto GRGO JELAVIĆ/PIXSELL

Dubrovnik / Foto GRGO JELAVIĆ/PIXSELL

Tržište SAD-a za hrvatski i slovenski turizam pokazalo kao najvažnije daleko tržište s kojeg dvije zemlje ostvaruju najviše dolazaka i noćenja



Hrvatska turistička zajednica (HTZ) i Slovenska turistička organizacija (STO) pokrenule su zajedničku promotivnu kampanju “Naturally Yours – taste, feel, Love”, kojoj je cilj snažnije pozicioniranje Hrvatske i Slovenije kao atraktivnih cjelogodišnjih destinacija na velikom i važnom tržištu SAD-a.


Kako se navodi u priopćenju HTZ-a i STO-a u ponedjeljak, riječ je o kampanji za koju je sredstva osigurala Europska komisija, a dodjeljuju se putem Europske putničke komisije (European Travel Commission – ETC), odnosno kroz program “Co-branding of Promotional Campaigns”.


Kampanja uključuje zajedničku podstranicu na službenom webu ETC-a VisitEurope.com, aktivnosti digitalnog oglašavanja u renomiranim američkim medijima Conde Nast Traveler i Wanderlust, kao i na njihovim pratećim platformama te profilima na društvenim mrežama. Također, predviđa i zasebnu YouTube kampanju za koju će se producirati zajednički promotivni video, dok je krajem godine kao završna aktivnost predviđena zajednička radionica s najvažnijim agentima i partnerima na američkom tržištu.




Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe u priopćenju da odlično surađuju s kolegama iz Slovenske turističke organizacije, ali i Europske putničke komisije koja financijski podržava aktivnosti te zajedničke promotivne kampanje.


“Hrvatska i Slovenija iza sebe imaju puno uspješnih realiziranih projekata u zajedničkom predstavljanju na dalekim tržištima poput Kine i Australije, a ovom ćemo prilikom u Americi isticati dijelove ponude koji se odnose na prirodnu baštinu, aktivni turizam, eno-gastronomiju, kulturu i održiva putovanja. Sigurni smo kako ćemo u ovoj godini dodatno približiti naše zemlje brojnim američkim ljubiteljima putovanja, ali i Europu u cjelini kao najpopularniju destinaciju za putovanja na globalnoj razini, izjavio je u priopćenju Staničić, dodajući kako u provedbi aktivnosti veliku ulogu ima Predstavništvo HTZ-a u New Yorku.


Direktorica Slovenske turističke organizacije Maja Pak istaknula je da je SAD najvažnije daleko tržište za slovenski turizam na kojem Slovenska turistička organizacija provodi ciljane i kontinuirane aktivnosti. “To se odnosi na globalnu digitalnu kampanju, suradnju s Udruženjem američkih turoperatora USTOA-om, udruženjima luksuznog turizma Virtuoso i Signature, a tu su i suradnje s medijima poput National Geographica i CNN-a, dok u Sloveniji ugošćujemo američke turoperatore i novinare”, izjavila je Pak, dodajući kako Sloveniji vrata američkog tržišta otvara Luka Dončić, košarkaška zvijezda i ambasador slovenskog turizma.


“U suradnji s HTZ-om i ETC-om nastavljamo nadograđivati i intenzivirati aktivnosti na američkom tržištu te se radujemo zajedničkoj promociji u SAD-u, a koja će zasigurno dodatno osnažiti već uspješne turističke rezultate obiju zemalja”, poručila je direktorica Slovenske turističke organizacije.


U priopćenju se ističe kako se tržište SAD-a za hrvatski i slovenski turizam pokazalo kao najvažnije daleko tržište s kojeg dvije zemlje ostvaruju najviše dolazaka i noćenja.


Prema podatcima sustava eVisitor, u Hrvatskoj je u dosadašnjem dijelu ove godine s tržišta SAD-a ostvareno više od 190 tisuća dolazaka i više od 503 tisuće noćenja, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast od 54 posto u dolascima i 34 posto u noćenjima. Do kraja godine očekuje se premašivanje rezultata iz rekordne 2019. godine, kada su Amerikanci u Hrvatskoj ostvarili više od 655 tisuća dolazaka i 1,8 milijuna noćenja, ističe se u priopćenju.


U Sloveniji su  Amerikanci do travnja 2023. ostvarili gotovo 18 tisuća dolazaka i 43 tisuće noćenja, što je rast od 68 posto u dolascima te 62 posto u noćenjima. Do kraja ove godine očekuje se postizanje istog ili ostvarenje još boljeg rezultata od onog iz rekordne 2019. godine, kada je u Sloveniji zabilježeno gotovo 149 tisuća dolazaka i više od 323 tisuće noćenja američkih turista, navodi se u priopćenju.