Radi se idejni projekt

Gradit će se treći trak na zagrebačkoj obilaznici

Hina

Foto Davor Puklavec PIXSELL

Foto Davor Puklavec PIXSELL

Okvirna vrijednost investicije proširenja cijele obilaznice iznosi oko 800 milijuna kuna



Hrvatske autoceste krenule su u realizaciju projekta gradnje trećeg traka na zagrebačkoj obilaznici, piše u petak Večernji list.


Tako su nedavno HAC i konzorcij koji predvodi Institut IGH sklopili ugovor za izradu idejnog projekta, procjene utjecaja zahvata na okoliš i ishođenje lokacijske dozvole za rekonstrukciju obilaznice grada Zagreba od Jankomira do Ivanje Reke dogradnjom trećeg voznog traka te za izradu glavnog i izvedbenog projekta i ishođenje građevinske dozvole za dionicu Jankomir – Lučko.


U HAC-u navode da se tim ugovorom planira ishoditi lokacijska dozvola za rekonstrukciju kompletne obilaznice od Jankomira do Ivanje Reke dok će se građevinska dozvola izraditi za najprometniju dionicu, Jankomir – Lučko kao prve etape proširenja cijele obilaznice.




Okvirna vrijednost investicije proširenja cijele obilaznice iznosi oko 800 milijuna kuna, a točniji iznos, navode u HAC-u, znat će se nakon izrade idejnog projekta. Radovi bi mogli početi za dvije godine.


Zagrebačka obilaznica je dio autoceste A3 Bregana – Zagreb – Lipovac koja prolazi kroz Zagreb i Zagrebačku županiju, a ukupno je duga 25 kilometara.


U HAC-u objašnjavaju da obilaznica obuhvaća pet dionica autoceste određenih čvorovima Jankomir, Lučko, Buzin, Jakuševac, Kosnica i Ivanja Reka. Pri tome su Jankomir (A2/A3), Lučko (A1/A3), Jakuševac (A11/A3) i Ivanja Reka (A4/A3) interregionalni čvorovi u kojima se isprepleće više autocestovnih pravaca koji se ujedno prometno povezuju s gradskim i prigradskim prometnicama.


Čvorovi Buzin i Kosnica su veza autoceste s lokalnim prometnicama s time da se nakon gradnje trećeg traka predviđa ukidanje čvora Buzin, donosi Večernji list.