Plakat je takav da je hinduski jezik dominantan u odnosu na hrvatski jezik, rekao je predsjednik saborskog Kluba zastupnika DP-a Ivica Kukavica na konferenciji za novinare te upozorio da se takvim načinom oglašavanja krši Zakon o hrvatskom jeziku koji izričito nalaže da se višejezične javne obavijesti i promidžbene poruke najprije moraju oblikovati na hrvatskom jeziku, a zatim na drugim stranim jezicima.


Smatra da se tu radi i o nepoštenoj poslovnoj praksi i zakonskoj obvezi da taj oglašivač mora biti prepoznatljiv u odnosu prema hrvatskim građanima koji moraju razumjeti o čemu se radi.




Hindski jezik u tom slučaju ne može se, kaže, usporediti sa engleskim jezikom jer promidžba mora biti i postoji i zbog turista koji dođu i konzumiraju uslugu te odu iz zemlje.


Osvrćući se na problem integracije stranih radnika, Kukavica je rekao da je Vlada – zbog nedostatka radnika – dopustila uvoz stranih radnika, a to se posebice odnosi na Nepal, Indiju i Pakistan.


Drži da je strane radnike potrebno integrirati u hrvatski sustav odnosno poučiti ih hrvatskom jeziku, posebice one koji dolaze u kontakt s hrvatskim građanima.


Profit trgovačkih lanaca ne smije biti iznad potreba hrvatskog društva i našeg identiteta, poručio je.


Upozorio je i na slučaj Pakistanca koji je nakon odsluženja zatvorske kazne zbog silovanja ostao u Hrvatskoj i nije protjeran te je taj čin i ponovio. “Tu definitivno treba razmisliti možda i o promjeni zakonodavstva”, rekao je.


Kaufland: “Širimo asortiman”


“Plakati koji se spominju odnose se na proširenje asortimana azijskim proizvodima. Naime, u Kauflandu kupcima u prosjeku nudimo oko 19.000 različitih proizvoda kako bi svaki kupac pronašao ono što traži”, kratko su poručili službenim priopćenjem iz Kauflanda.