Portal nudi konkretne informacije o trenutno najpovoljnijim ponudama na tržištu i korisnike direktno povezuje sa pružateljima traženih usluga, kaže Nikša Tomulić
Usporedi i uštedi. Dvije su glavne okosnice koje definiraju prvi neovisni online servis pokrenut u Rijeci naziva kompare.hr, čija je glavna zadaća korisnicima pružiti mogućnost usporedbe vrijednosti usluga za sada osiguravateljskih, financijskih te telekomunikacijskih kuća u Hrvatskoj.
Riječ je o vrlo korisnom servisu koji korisnicima u ovo krizno doba zahvaljujući upravo internetu pruža dvije važne informacije – gdje je i za koliko usluga iz spomenutih područja trenutno najpovoljnija, a time i jeftinija.
Idejni začetnik servisa, na kojem se radi više od godinu dana, je Nikša Tomulić, dok iza cijele platforme kompare.hr stoji tim od dvadesetak stručnjaka iz IT sektora i marketinga.
Odabir ponuđača
Na taj način potražitelji usluga mogu provjeriti dobivaju li najviše za svoj novac te mogu odabrati ponuđača usluge koji najbolje odgovara njihovim individualnim zahtjevima i potrebama.
Korištenje servisa je brzo i jednostavno, saznajemo. Ono što korisnik treba učiniti jest prvo odabrati područje i uslugu koju želi uspoređivati te unijeti nekoliko osnovnih parametara za uslugu koja ga zanima.
Jednim klikom na ekranu se pokazuju financijske ponude svih relevantnih ponuđača izabrane usluge. Ponude svih pružatelja usluga kompare.hr analizira objektivno i nepristrano pri čemu se ne favorizira nijednog ponuđača i što je najvažnije sve je to besplatno za građane. Pri tome je pružena je mogućnost komentiranja i ocjenjivanja svakog ponuđača usluge.
– Portal je namijenjen svima onima koji cijene svoje vrijeme i svoj novac, a u potrazi su za uvijek relevantnim, neovisnim, objektivnim i stručnim informacijama, veli nam dalje Nikša Tomulić.
A kakvi su trendovi, kada je riječ o servisima takve vrste, u inozemstvu? Saznajemo da oko 60 posto autoosiguranja u Mađarskoj se ugovori preko sličnih on – line servisa. U Engleskoj postoji desetak vrlo uspješnih kompanija koje pružaju takvu uslugu korisnicima.
Dok je u Švicarskoj ovakav servis, na primjer, sinonim za zdravstveno osiguranje; njihova prepoznatljivost je tolika da su oni centralno mjesto ugovaranja takvih usluga. U Hrvatskoj samo je nekolicima uspjela postati prepoznatljiva korisnicima on line usluga, a riječ je o brendovima kao što su Njuškalo, Coolinarika, Kolektiva, Privon.
Iza ovog poduzetničkog pothvata stoji samo spoznaja da trenutno kod nas ne postoji servis takve vrste, koji će na jednom mjestu pružiti mogućnost usporedbe važnih stvari koje sačinjavaju život (a ponekad ga zbog loših odluka i zagorčavaju) a to su financije, štednja, krediti, osiguranje, telekom tarife.
Uskoro će korisnici na spomenutoj hipervezi moći uspoređivati i tarife mobilne telefonije, životna i putna osiguranja, zdravstvena osiguranja, leasing. Osim za korisnike, fizičke osobe, kompare.hr u ponudi će imati i nekoliko usporedbi kredita, osiguranja i telekom tarife za mala i srednja poduzeća.
– U fazi evaluacije je i novi servis besplatnih pravnih savjeta u partnerstvu s nekoliko odvjetničkih ureda, te usporedbe liječničkih usluga. Mogućnosti za usporedbe nebrojene su i vidimo ih u gotovo svakom segmentu potrošnje i pružanja usluga. Zbog toga osluškujemo potrebe i želje naših korisnika – njihovo će nam mišljenje biti najvažnije prilikom uvođenja novih usporedbi, rekao nam je Nikša Tomulić.
Sloboda izbora
– Ljudi su pod dojmom da ih netko stalno potkrada ili im skriva važne informacije. Zašto ne bih mogao naručiti ponudu osiguranja imovine on-line? Ili usporediti različite pakete štednje i osiguranja te pritom saznati iskustva drugih korisnika. Ne želim da mi neki agent osiguranja ili blagajnica na šalteru banke »uvaljuje« nešto što mi ne treba i ne želim da mi se neki drugi agenti prodaje motaju po kući uvjeravajući me da baš oni imaju pravi paket osiguranja za mene, dodaje dalje Nikša Tomulić, objašnjavajući nam zbog čega je odlučio pokrenuti jedan takav projekt.
– Želim biti odgovoran za svoje financije te na jednom mjestu u nekoliko klikova odabrati ponuđača i dobiti ponudu da ju proučim na miru i donesem dobru odluku. Prepoznali smo da je vrlo važno korisnicma pružiti mogućnost slobode izbora, a nužan preduvjet za to su relevantne informacije na jednom mjestu, zaključuje Tomulić.
Osim toga, cilj je tima komapre.hr stvoriti zajednicu koja će prvi puta moći javno ocjenjivati ponuđače usluga, upozoriti druge korisnike na loša iskustva, ali i pohvaliti onoga tko to zaslužuje.
– Nešto kao Tripadvisor za usluge!, dodaje dalje Tomulić. U planu nam je pokazati da postoje ogromne razlike, kao primjerice u osiguranju imovine. Najjeftinije nije uvijek i najbolje, zaključak je našeg sugovornika.