Proizvodne kompanije

Podravka i Atlantic se udružili u jačanju izvoza hrvatskih brendova

Portal Novi list

Foto Davor Kovačević

Foto Davor Kovačević

Atlanticova distribucijska kompanija u Austriji osigurat će podršku plasmanu Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, a istovremeno će Podravka putem svoje kompanije u SAD-u plasirati Atlanticove proizvode na tržište SAD-a



Dvije vodeće hrvatske proizvodne kompanije, Atlantic Grupa i Podravka, dogovorile su suradnju na inozemnim tržištima, konkretno u Sjedinjenim Američkim Državama i Austriji.


Dvije kompanije uvele su jedinstvenu praksu uzajamne izvozne podrške, koja podrazumijeva da će Atlanticova distribucijska kompanija u Austriji osigurati podršku plasmanu Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, a istovremeno će Podravka putem svoje kompanije u SAD-u plasirati Atlanticove proizvode na tržište SAD-a.


Cilj je ove suradnje maksimirati međusobne sinergije osnaživanjem plasmana proizvoda obiju kompanija i podizanjem prepoznatljivosti njihovih brendova, koristeći razvijenu poslovnu mrežu i tržišne pozicije koje Atlantic i Podravka baštine na ovim tržištima.




„Ostvarivanje sinergije između Podravke i Atlantica na tržištu Austrije i SAD-a je važan iskorak u praksi poslovanja hrvatskih kompanija u inozemstvu.


Iznimno sam zadovoljna ovim korakom, jer na ovaj način dvije snažne hrvatske kompanije udružuju snage kako bi još više izvozile i jačale prisutnost vlastitih brendova i na europskom i na američkom tržištu“, poručila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.


“Vegeta i Argeta kao naši najistaknutiji izvozni brendovi, uz ostali naš portfelj, prirodni su saveznici u nastupu na internacionalnim tržištima.


Ponosni smo na ovaj dogovor koji ima vrlo jasnu logiku korištenja zajedničkih prilika. Otvorenost, povjerenje i interes za pronalaženjem sinergija na putu stvaranja nove vrijednosti su pravi temelj odnosa Podravke i Atlantic Grupe”, istaknuo je Emil Tedeschi, predsjednik Uprave Atlantic Grupe.