Poslovni rezultati

Oglašavanje na Youtubeu potpomoglo rast prihoda Alphabeta, zbrajaju milijarde

Hina

Foto Reuters

Foto Reuters



MOUNTAIN VIEW Youtube je u posljednjem tromjesečju 2019. povećao prihode od oglašavanja gotovo za trećinu, izvijestila je u prvom izvješću o poslovnim rezultatima platforme za razmjenu videosadržaja krovna kompanija Alphabet.


Prihodi od oglašavanja na YouTubeu poskočili su u posljednja tri mjeseca 2019. godine 31 posto na 4,7 milijardi dolara, izvijestio je Alphabet.


YouTube sada ima oko dva milijuna pretplatnika, naglasio je izvršni direktor Sundar Pichai.




U cijeloj prošloj godini Youtubeovi su prihodi od oglašavanja premašili 15 milijardi dolara i činili su gotovo 10 posto ukupnih prihoda Alphabeta. U kompaniji pritom napominju da veliki dio prihoda od oglašavanja na YouTubeu dijele s ljudima koji objavljuju videozapise.


Alphabetovi su prihodi u 2019. porasli 18,3 posto, na 161,8 milijardi dolara.


U posljednja prošlogodišnja mjeseca uvećani su 17 posto, na 46 milijardi dolara. Stopa rasta najniža je u više od dvije godine, napominje BBC.


Alphabetovo poslovanje u računalnom oblaku također bilježi snažan rast ali još uvijek kaska za konkurencijom. Tako su u posljednja tri mjeseca 2019. Alphabetovi prihodi od tog dijela poslovanja uvećani 50 posto, na 2,6 milijardi. Usporedbe radi, Amazonovi su iznosili 10 milijardi dolara.


Alphabet godinama nije objavljivao poslovne rezultate pojedinih dijelova poslovanja da bi se njegova politika promijenila dolaskom na kormilo Sundara Pichaija u 2019. Pritom poslovno izvješće još uvijek ne sadrži podatke o dobiti, primjećuje BBC.


Googleovi prihodi od oglašavanja porasli su u posljednjem prošlogodišnjem tromjesečju 17 posto, približivši se razini od 27,2 milijarde dolara.


Neto dobit Alphabeta poskočila je u promatranom razdoblju 18 posto, na gotovo 10,7 milijardi dolara. U istom su postotku poskočili i troškovi, dosegnuvši 36,8 milijardi dolara, budući da je tvrtka investirala u podatkovne centre i zaposlila nove radnike.