Otkrivaju ljepote

HTZ doveo blogere i influencere da plove Kvarnerom i promoviraju destinaciju

Bruna Matičić

Foto HTZ

Foto HTZ

Putovanje je organizirano s ciljem promocije nautičkog turizma, hrvatskih otoka, ali i atraktivne turističke ponude u razdoblju posezone



Kvarnerom i kvarnerskim otocima posljednjih dana plovi grupa europskih blogera, influencera i fotografa koji otkrivaju ljepote našega kraja te uživaju u lokalnoj gastronomiji i njezinim prirodnim i kulturnim posebnostima.


Putovanje koje će trajati do 9. listopada organizirala je Hrvatska turistička zajednica i turističke zajednice gradova Opatija, Krk, Rab, Mali Lošinj i Cres te kruzing tvrtke Katarina Line s ciljem promocije nautičkog turizma, hrvatskih otoka, ali i atraktivne turističke ponude u razdoblju posezone od putovanja očekuju vrlo dobre promotivne rezultate.


Atraktivna zemlja


Obilazeći destinacije i turistički atraktivne lokalitete i upoznajući se s otočkim običajima i delicijama, britanac Andrea Astarita kazao je da je Hrvatska zemlja koja ga oduševljava te kako su putovanja poput ovoga izvrsna prilika za upoznavanje destinacija, ali i domaćih ljudi te kolega iz cijeloga svijeta.




Astarita koji je ambasador Adobea na društvenim mrežama, Instagramu i TikTok-u, prati oko milijun pratitelja, a tijekom putovanja će napraviti poseban video u svrhu daljnje promocije hrvatske nautičke ponude.



Uz njega, u programu putovanja sudjeluje i profesionalni britanski fotograf Mike Will, ambasador Sony Alphe iz Adobea te osnivač UK Shootersa i World Shootersa koji će po završetku putovanja u sklopu svojih budućih fotoradionica posebno predstaviti seriju fotografija iz Hrvatske.


– Ovo je moj treći boravak u Hrvatskoj koja je za mene vrlo lijepa i atraktivna zemlja, a od Londona je udaljena svega nekoliko sati. Uz osjećaj sigurnosti i jednostavne protokole ulaska u vašu zemlju, ono što me posebno privlači je bogatstvo različitosti te puno lijepih motiva idealnih za fotografiranje, naglasio je Will.


Kvarnerske delicije


Kvarnerskim arhipelagom s njima plovi i Antje-Katrin Schaniel iz Švicarske kojoj će u fokusu biti tradicionalne delicije karakteristične za Kvarner, a o kojima će pripremiti poseban prilog za švicarski magazin, te Anastasija Polovnuka i Jo Hannes Kreikebaum iz Njemačke koji će se usmjeriti na prirodne ljepote i mogućnosti koje naša zemlja nudi digitalnim nomadima te svoje dojmove podijeliti s pratiteljima na društvenim mrežama i blogu Another Travelstory.


Uz navedene, Kvarnerom plove i Patrycja ŻAneta Jaskot iz Poljske koja će svoje dojmove prenijeti na blogu Travellover, Austrijanka Vasileia Eleftheriadou na blogu The Viennese girl te Anna Pernice iz Italije, ambasadorica za Canon Italia i EasyJet, na blogu Travel Fashion Tips.


Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice naglasio je da su u projekt uključeni blogeri, influenceri i profesionalni fotografi te je naglasak stavljen na nautici kao jednom od glavnih turističkih proizvoda koji naglašava najljepše što Hrvatska ima i nudi u svijetu.


Naime, samo u nautičkom charteru u dosadašnjem dijelu godine ostvareno je gotovo 3 milijuna noćenja te je ostvaren rast od 82 posto.