Ulaganje

Ledo predstavio liniju za proizvodnju King sladoleda, vrijednu 4,2 milijuna eura

Portal Novi list, Hina

Stefan Descheemaeker / Foto Matija Habljak/PIXSELL

Stefan Descheemaeker / Foto Matija Habljak/PIXSELL



Tvrtka Ledo plus u utorak je predstavila novu ekstruzijsku liniju za proizvodnju King sladoleda, vrijednu 4,2 milijuna eura, za koju ističu da je tehnološki iskorak u jačanju kapaciteta i konkurentnosti kompanije na regionalnoj razini, otvarajući dodatne prilike za rast izvoza na inozemnim tržištima.


Nova linija koristi najmoderniju ekstruzijsku tehnologiju koja omogućuje precizno oblikovanje i rezanje sladoleda različitih formata, uz potpuno automatizirano pakiranje za pojedinačna i višestruka pakiranja.


Kapacitet nove proizvodne linije doseže do 16.000 jedinica na sat, a u kombinaciji s već prethodno postojećom proizvodnom linijom omogućava povećanja kapaciteta proizvodnje King sladoleda na štapiću za više od 200 posto.




U tvornički pogon u Zagrebu ukupno je investirano 21 milijuna eura u modernizaciju proizvodnih kapaciteta, automatizaciju i sigurnost proizvodnje, uključujući novu rashladnu opremu i robotske sustave za pakiranje.


Investicija je dio šireg ciklusa ulaganja u lanac opskrbe Ledo plus, ukupno vrijednog 43 milijuna eura, započetog nakon što je Ledo 2021. postao dio Nomad Foodsa, a koji osim već spomenutih ulaganja, uključuje ulaganja i u nove rashladne škrinje, kamione i IT infrastrukturu.


Glavni izvršni direktor Nomad Foodsa Stefan Descheemaeker kazao je kako kroz kontinuirana ulaganja u proizvodni pogon u Zagrebu šire svoju ponudu i prisutnost na području Adriatic regije, oslanjajući se na snagu i prepoznatljivost legendarnog brenda Ledo.


Glavni direktor lanca opskrbe u tvrtki Nomad Foods Eduardo Bachiega je istaknuo kako kontinuirano ulaganje u zagrebačku tvornicu predstavlja važan iskorak za Ledo plus.


Nova proizvodna linija, opremljena najmodernijom tehnologijom, kako je rekao, omogućuje im godišnju proizvodnju do 90 milijuna King sladoleda na štapiću.


“Ulaganje od 4,2 milijuna eura u ovu liniju najveće je pojedinačno ulaganje u bilo kojoj od naših tvornica na 22 europska tržišta, što jasno potvrđuje našu predanost inovacijama, kvaliteti i održivom rastu u Hrvatskoj.


Time dodatno jačamo kapacitete da odgovorimo na sve veće potrebe tržišta te učvršćujemo vodeću poziciju u segmentu zamrznute hrane”, istaknuo je.


Glavni direktor za Adriatic tržište u Nomad Foodsu Ivan Babić rekao je da nova proizvodna linija znatno povećava njihovu konkurentnost kako na domaćem tako i na stranom tržištu, podržavajući jasnu strategiju rasta izvoza i jačanja tržišne prisutnosti na međunarodnoj razini.


Izaslanik predsjednika Vlade, državni tajnik Ministarstva gospodarstva Ivo Milatić istaknuo je važnost ulaganja poput ovog za jačanje domaće prehrambene industrije, koja unatoč izazovima pokazuje otpornost i konkurentnost, osobito u izvozu.


Pohvalio je Ledo kao simbol domaće kvalitete i dio identiteta generacija, naglasivši da je proizvodnja poput ove ključna za rast BDP-a i regionalni razvoj. Rekao je i kako će Vlada kroz svoje programe i dalje nastaviti podupirati hrvatsku industriju.


Ledo plus najveći je domaći proizvođač sladoleda i distributer smrznute hrane, a od 2021. je u vlasništvu Nomad Foodsa, vodeće europske kompanije za proizvodnju zamrznute hrane sa sjedištem u Ujedinjenom Kraljevstvu.


Ledo plus u Hrvatskoj dio je Adriatic klastera Nomad Foodsa kojeg čine i Ledo Čitluk u Bosni i Hercegovini, Ledo Mađarska, Ledo Slovenija, Ledo Crna Gora, Ledo Shpk na Kosovu te Frikom u Srbiji i Sjevernoj Makedoniji.