Blagdanska košarica

Kućanstva u Hrvatskoj lani za Uskrs potrošila 1,2 milijardi kuna. Poziva se na “kupovanje hrvatskog”

Aneli Dragojević Mijatović

Ilustracija / Foto S. Drechsler

Ilustracija / Foto S. Drechsler

Prošle smo godine za vrijeme uskrsnih blagdana, koje smo prvi put proveli u lockdownu radi koronavirusa, potrošili 1,194 milijardi kuna što je za 14 posto manje u odnosu na isto razdoblje 2019.



Blagdani su tradicionalno razdoblja kad se u trgovini troši više nego obično, a prosječno hrvatsko kućanstvo u uskrsnom tjednu potroši oko 15 posto više nego u običnim tjednima tijekom godine.


Prošle smo godine za vrijeme uskrsnih blagdana, koje smo prvi put proveli u lockdownu radi koronavirusa, potrošili 1,194 milijardi kuna što je za 14 posto manje u odnosu na isto razdoblje 2019., navodi se u priopćenju Hrvatske gospodarske komore.


– Koliko ćemo potrošiti ove godine ovisit će također o epidemiološkoj situaciji u zemlji, ali i okolnim zemljama jer Uskrs obično predstavlja i početak turističke predsezone i povećanog broja turista u Hrvatskoj.




Ove je godine teško procijeniti kretanja, kako u trgovini tako i u turizmu, s obzirom na neizvjesnu epidemiološku sliku koja se mijenja iz dana u dan. U svakom slučaju pozivamo sve građane da se u skladu sa svojim mogućnostima odluče na kupovinu što više domaćih proizvoda jer kupnjom hrvatskog jačamo domaće gospodarstvo, a to je u ovim izazovnim vremenima potrebno više nego ikada prije, poručio je potpredsjednik HGK za trgovinu i financijske institucije Josip Zaher dodavši kako HGK godinama promovira kupnju domaćih proizvoda kroz akciju »Kupujmo hrvatsko«.