Farmaceutska tvrtka

JGL Grupa niže rekordne rezultate, najavljuju nove investicijske planove

Portal Novi list

Foto JGL

Foto JGL



JGL Grupa nastavlja trend snažnog rasta i učvršćivanja tržišnih pozicija, ostvarivši u prvoj polovini godine ukupne prihode od 156 milijuna eura, što predstavlja rast od 22 posto u odnosu na isto razdoblje lani.


U skladu s preliminarnim konsolidiranim izvještajima za prvu polovinu 2025., operativna profitabilnost prije amortizacije, kamata i poreza (EBITDA) dosegnula je 31,5 milijuna eura, uz EBITDA maržu od 21,3 posto, dok je neto dobit Grupe porasla na 30 milijuna eura, što je čak 50 posto više nego u istom razdoblju 2024. godine.


Na razini posljednjih 12 mjeseci, EBITDA je dosegnula 50,7 milijuna eura, a omjer neto duga i EBITDA smanjen je na 1,3x, što je snažan pokazatelj investicijskog potencijala kompanije.




„Iza nas je razdoblje obilježeno snažnim komercijalnim i operativnim rezultatima, uz dostizanje značajnih tržišnih udjela na našim ključnim tržištima.


Ostvareni rezultati ohrabruju i daju nam dodatnu snagu za nastavak realizacije strateških ciljeva. Istovremeno, kako bismo zadržali stabilan rast i realizirali nova ulaganja u proizvodnju veća od onih u INTEGRU, pred nama je niz izazova koji traže fokus, agilnost i odgovorno upravljanje.


Naš uspjeh dugujemo predanosti i stručnosti zaposlenika, kojima zahvaljujem na izvrsnosti koju svakodnevno potvrđuju“, naglasio je Mislav Vučić, izvršni direktor JGL-a.


Na domaćem tržištu Hrvatske, JGL je postao treća najveća OTC kompanija po ukupnom tržišnom udjelu. Šest vodećih OTC brendova – Meralys HA, Aqua Maris, Vizol S, Dramina, Reflustat i FungilacSet – čvrsto drže liderske pozicije u svojim kategorijama.


Posebno se ističe Reflustat, koji je u 2025. preuzeo prvo mjesto u segmentu antacida, dok FungilacSet nastavlja rasti u tržišnom udjelu u svojoj brzorastućoj kategoriji.


Na međunarodnim tržištima ostvareni su rekordni rezultati prodaje i tržišni udjeli, uz poseban doprinos brenda Aknekutan koji i dalje drži vodeću poziciju u ukupnoj prodaji kompanije.


JGL tako potvrđuje svoju ulogu jednog od najvećih hrvatskih izvoznika, s kontinuiranim jačanjem globalne prisutnosti s preko 85 posto prodaje koja dolazi iz izvoza.


Prvi dio godine obilježilo je i otvaranje Edukacijskog centra unutar JGL Pharma Valley kompleksa u Rijeci – nove platforme za stručno osposobljavanje zaposlenika u farmaceutskoj proizvodnji.


Centar je opremljen s 12 edukacijsko-proizvodnih stanica koje vjerno simuliraju ključne dijelove procesa sterilne proizvodnje – od sprejeva i aerosola do kapi – omogućujući novim i postojećim zaposlenicima stjecanje praktičnog iskustva bez utjecaja na tekuću proizvodnju.


„Iznimno sam ponosna na naše ljude koji su temelj uspjeha JGL Grupe. Njihova predanost, znanje i zajednički rad omogućili su nam da ostvarimo ovako snažne rezultate i potvrdimo poziciju na domaćem i globalnom tržištu.


U vremenu stalnih izazova i promjena, vrijednosti kojima se vodimo – odgovornost, poštovanje, zajedništvo i održivost – čine razliku i osiguravaju nam stabilan rast.


Zajedno gradimo kompaniju u kojoj se cijeni doprinos svakog pojedinca, dok našim korisnicima i partnerima nastavljamo pružati dodanu vrijednost“, zaključila je Eva Usmiani Capobianco, predsjednica Upravnog odbora JGL-a.


U odnosu na isto razdoblje prošle godine, JGL je zaposlio 73 nova djelatnika, čime je ukupan broj zaposlenih u Grupi dosegnuo 1.402.


Kompanija je zadržala šesto mjesto na listi najpoželjnijih poslodavaca u prerađivačkoj industriji u Hrvatskoj (Alma Career Croatia, MojPosao), a po drugi put zaredom ponijela je i titulu Equal Pay Champion (Selectio) kao potvrdu predanosti stvaranju ravnopravnog i inkluzivnog radnog okruženja.


Ključni pokazatelji poslovanja JGL Grupe (30.6.2025.):


• Ukupni prihodi: 156 milijuna eura (+22% u odnosu na H1 2024.)
• Poslovni prihodi: 147,6 milijuna eura (+17%)
• EBITDA (MAT): 50,7 milijuna eura
• EBITDA marža: 21,3%
• Rezultat nakon oporezivanja: 30,1 milijuna eura (+50%)
• Neto dug/EBITDA (MAT): 1,3x