Certificirani

Janaf prelazi na potpuno digitalno poslovanje, dobili su važnu potvrdu

Hina

Foto Arhiva NL

Foto Arhiva NL

Potvrdu je Janaf dobio od Hrvatskog državnog arhiva te je ujedno i prva kompanija u pretežito državnom vlasništvu certificirana tom potvrdom o sukladnosti



Kompanija Janaf certificirana je Potvrdom o sukladnosti digitalne dokumentacije kao pravno jednakovrijedne dokumentaciji u papiru, što ju svrstava u kompanije koje će uskoro završiti tranziciju iz tradicionalnog modela poslovanja u potpuno digitalni, izvijestili su u četvrtak iz JANAF-a.


Potvrdu je Janaf dobio od Hrvatskog državnog arhiva te je ujedno i prva kompanija u pretežito državnom vlasništvu certificirana tom potvrdom o sukladnosti, navodi se u priopćenju.


To, uz ostalo, i Janafovim poslovnim partnerima i institucijama omogućuje fleksibilnije i brže transakcije podataka i dokumentacije u originalu digitalnim putem, dodaju iz te kompanije.




Janaf je u procesu pregleda (ili tzv. screeninga) informacijskih tehnologija, poslovnih procesa i ljudskih resursa zadovoljio sve uvjete certifikacije te očekuju da će to pridonijeti i učinkovitosti poslovanja i suradnje na svim razinama.


U sklopu digitalne transformacije Janafovog poslovanja implementirani su digitalni procesi u poslovnim područjima financijskog planiranja te praćenja realizacije operativnog plana, kao i u vođenju investicijskih projekata gradnje, izradi ugovora, procesima likvidacije računa te arhivskom poslovanju.


Poseban fokus digitalne transformacije je područje nabave robe, usluga i izvođenja radova, gdje je integracijom digitalnih sustava prema optimiziranim procesima rada napravljen najveći iskorak u smislu transparentnosti nabave, izvješćivanja i kvalificiranih autorizacija dokumenata, navode iz kopanije.


“Janaf je u razdoblju intenzivne digitalne transformacije poslovnih procesa i izgradnje digitalnog ekosustava do 2030., slijedeći Nacionalnu digitalnu strategiju Vlade RH u dijelu zelene i digitalne ekonomije.


Cilj digitalne transformacije je optimizirati interno poslovanje učinkovitim digitalnim resursima, unaprijediti suradnju s poslovnim partnerima te posebno, biti generator i promotor digitalnog poslovanja u široj zajednici, s obzirom na svoj strateški utjecaj i položaj u hrvatskom, EU i globalnom gospodarstvu”, poručuju iz Janafa.