
Foto Friendly Fire
Friendly Fire iz Hrvatske potpisao je najveći franšizni ugovor u svojoj povijesti
povezane vijesti
Hrvatski gaming cafe brend Friendly Fire napravio je povijesni iskorak na globalnoj sceni potpisom najvećeg franšiznog ugovora do sada – ugovora koji predviđa otvaranje čak 100 novih franšiznih jedinica na tržištima Ujedinjenog Kraljevstva, Španjolske, Posljke i Ukrajine.
Primatelj franšize je renomirana grupacija operatera s bogatim iskustvom u vođenju svjetski poznatih franšiznih brendova, uključujući Domino’s Pizza, što dodatno potvrđuje ozbiljnost i potencijal ovog partnerstva.
Procijenjena ukupna vrijednost ove ekspanzije iznositi između 10 i 15 milijuna eura – što ovaj ugovor čini jednim od najvećih franšiznih projekata u povijesti hrvatske industrije zabave.
Ekspanzija kreće iz Varšave, gdje su već odabrane prve lokacije koje se planiraju otvoriti u nadolazećim mjesecima. Cilj je kroz faznu implementaciju pozicionirati Friendly Fire kao glavnu mrežu gaming cafea u svakom od novih tržišta.
Friendly Fire trenutno uspješno posluje u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Austriji, Sloveniji i Meksiku, a ovim ugovorom ne samo da učvršćuje svoju poziciju na europskom tržištu, već i postaje najbrže rastući brend gaming cafea u svijetu.
Po broju potpisanih i najavljenih franšiznih ugovora, Friendly Fire sada nosi titulu najveće hrvatske franšize svih vremena.
Brend trenutno broji više od 150.000 registriranih članova, a njegova posebnost leži u inovativnom pristupu gamingu.
Za razliku od uobičajene percepcije da digitalne igre potiču izolaciju među mladima, Friendly Fire nudi prostor za socijalizaciju, razvoj talenata i zajedničko gaming iskustvo, čineći ga novim oblikom društvenog okupljanja za digitalnu generaciju.
“Ljudi ne dolaze u Friendly Fire igrati igre – to mogu i doma – dolaze se družiti, pokazati svoje vještine, postati dio zajednice. To je suština našeg uspjeha,” poručuje David Kosir, osnivač Friendly Fire-a.
Ovim povijesnim ugovorom Friendly Fire ne samo da se pozicionira kao vodeći globalni lanac gaming cafea, već i dokazuje da domaći brendovi mogu igrati ključnu ulogu u oblikovanju budućnosti industrije zabave i društvene interakcije.