Potpisan ugovor

Grand hotel Bonavia postaje Marriott i ide u temeljitu obnovu. Zasjat će novim sjajem

Alenka Juričić Bukarica

Foto Jadran hoteli Rijeka; Marko Gracin

Foto Jadran hoteli Rijeka; Marko Gracin

Potpisan je ugovor o suradnji između Jadran hotela Rijeka i globalne hotelske grupacije Marriott International



Početkom iduće godine Grand hotel Bonavia kreće u renoviranje te će ubuduće poslovati pod brendom AC Hotels by Marriott.


Ugovor o suradnji između Jadran hotela Rijeka, u čijem je sastavu ovaj legendarni riječki hotel, i globalne hotelske grupacije Marriott International, danas su potpisali Kristian Šustar, glavni izvršni direktor i član Uprave Jadran hotela, te Silvija Lovreta, potpredsjednica za razvoj Marriott Internationala sa Srednju i Jugoistočnu Europu.


Foto Marko Gracin


Foto Marko Gracin



Uz ostale goste, svečanom potpisivanju ugovora je prisustvovao i zamjenik riječke gradonačelnice Vedran Vivoda koji je istaknuo kako suradnja riječke hotelske tvrtke i Marriotta predstavlja puno više od samog dolaska globalnog brenda, već jasno pokazuje kako Rijeka kroči prema europskoj i svjetskoj turističkoj sceni.


– Ovo je partnerstvo važno za Rijeku obzirom da otvara i mogućnosti ugostiteljske i uslužne ponude. Ovime Rijeka dobiva dodatnu vrijednost koja će naš grad učiniti još privlačnijim odredištem za posjetitelje iz čitavog svijeta, kazao je Vivoda zaključivši kako Grad snažno podržava projekte koji donose dugoročan razvoj turizma i osnažuju riječki identitet kao otvorene, dinamične i urbane turističke destinacije.


Već treći franšizni ugovor sa svjetskim brendovima


Ovo je za Jadran hotele treći franšizni ugovor sa svjetskim hotelskim brendovima i drugi koji je potpisan s Marriottom. Grand hotel Bonavia će, dakle, biti brendiran kao AC Hotels by Marriott, a prema najavama zadržat će četiri zvjezdice.


Hotel ima 120 soba, što je kapacitet koji hotel ima od posljednje renovacije 1999. i 2000. godine. Riječki će hotel tako nakon oko dva i pol desetljeća ponovno zasjati novim sjajem uređen sukladno svim zahtjevima suvremenog turističkog tržišta.



Foto Jadran hoteli Rijeka

Prema riječima Kristiana Šustara, Bonavia nije jedan od najprepoznatljivijih, već najprepoznatljiviji hotelski objekt u Rijeci i simbol riječkog hotelijerstva.


– Kroz ovo partnerstvo nam je cilj spojiti globalne standarde i riječki identitet. A Grand hotel Bonavia svakako je dio identiteta grada Rijeke.


Ovo je korak kojim jasno pokazujemo kako Rijeka doista ravnopravno može konkurirati na svjetskoj turističkoj sceni, kao i kako se Jadran hoteli pokušavaju pozicionirati kao pokretač inovacija, rasta i izvrsnosti u gradu i regiji, kazao je Šustar.


Ključno tržište za Marriott


Silvija Lovreta je, pak, istaknula, kako Marriott u svom portfelju ima preko 30 renomiranih brendova.



Foto Marko Gracin

– Mi smo ponosni što će Grand hotel Bonavia, kao hotel s prestižnom poviješću i ključnim značajem za hotelijerstvo grada Rijeke, nositi ime AC by Marriott koji je na svjetskom turističkom tržištu prepoznat po svojem modernom i elegantnom izdanju te pažljivo osmišljenim prostorima za nove generacije poslovnih i odmorišnih gostiju, pojasnila je Marriottova potpredsjednica za razvoj za Srednju i Jugoistočnu Europu.


Ukazala je i kako je Hrvatska za Marriott prepoznata kao ključno tržište za širenje u regiji, kao i kako ova globalna kompanija ima ambiciju rasta i razvoja u brojnim hrvatskim destinacijama.


– A suradnja s Jadran hotelima nam je od posebne strateške važnosti te s nestrpljenjem očekujemo i otvaranje hotela Jadran pod našim brendom Tribute Portfolio, zaključila je Lovreta.