Foto arhiva NL
Prema dostupnim informacijama, ipak će se raditi o manjem iznosu od 10,3 milijuna eura, koliko iznosi temeljni kapital "3. maja 1905"
povezane vijesti
Kuloarske glasine da je došlo do dogovora između države i stečajnog upravitelja starog “3. maja” pokazuju se točnima.
Sve upućuje da će se problem pobojnosti ugovora kojim je država početkom ove godine preuzela u vlasništvo društvo “3. maj 1905” kroz prijeboj potraživanja riješiti na način da će država ipak uplatiti određen iznos u stečajnu masu “3.maja” d.d.
Pronađen kompromis
Prema dostupnim informacijama, ipak će se raditi o manjem iznosu od 10,3 milijuna eura, koliko iznosi temeljni kapital “3. maja 1905” te za koji je iznos i bio odrađen prijeboj.
Očito se kompromis pronašao u procijenjenoj vrijednosti novog riječkog brodogradilišta, a ujedno i početnoj cijeni od 6,6 milijuna eura, koliko se u tražilo u, prije mjesec dana okončanom pozivu za prodaju “3. maja 1905”.
Kao što je poznato, za kupnju riječkih navoza stigla je samo jedna valjana, ujedno i obvezujuća ponuda, i to od Iskra brodogradilišta iz Šibenika.
Milijuni propalom poduzeću
Stečajni upravitelj “3. maja” Loris Rak potvrdio je danas da je predao prijedlog za sazivanje Skupštine vjerovnika s prijedlogom za sklapanje nagodbe s državom u vezi spora o ugovorima kojima je država postala vlasnik “3. maja Rijeka 1905”, kao i da je DORH dobio suglasnost da se takva nagodba u ime države i zaključi.
Drugim riječima, umjesto u državni proračun, 6,6 milijuna eura od prodaje novog riječkog brodogradilišta uplatit će se na račun stečajne mase starog “3. maja” d.d. u stečaju, a taj novac onda će se proporcionalno raspodijeliti za namirenje vjerovničkih potraživanja.
Ova nagodba otvara put da se “skine” privremena mjera zabrane prodaje “3. maja 1905”, drugim riječima, riječki navozi sve su bliži da postanu vlasništvo šibenske Iskre.