Manje kupaca

Od subote na snagu stupa nova odluka vezana za trgovačke centre. Ovo su sva pravila i ograničenja

P. N.

Sanjin Strukic/PIXSELL

Sanjin Strukic/PIXSELL

Prodavaonice i trgovački centri razvrstani su prema neto površini prodajnog prostora. U prodavaonicama do 10 kvadrata neto površine, dakle, onim najmanjima moći će boraviti samo jedan kupac



Tijekom dana će biti potpisana nova odluka koja će redefinirati organizaciju rada trgovačkih centara i prodavaonica u idućem periodu. Na snagu će, potvrdio je danas Davor Božinović, stupiti 12. prosinca i trajati do minimalno 10. siječnja.


Prodavaonice i trgovački centri razvrstani su prema neto površini prodajnog prostora. U prodavaonicama do 10 kvadrata neto površine, dakle, onim najmanjima moći će boraviti samo jedan kupac.


U onima površine 11-100 kvadrata, najveći dopušteni broj kupaca određuje se tako da za svakog kupca bude osigurano barem 10 metara četvornih. U trgovinama od 101 – 200 kvadrata za svakog kupca mora biti 12 četvornih metara, a u onima od 201 do 2.000 kvadrata za svakog kupca mora biti osigurano 16 metara četvornih.




U onima koji imaju više od dvije tisuće kvadrata, po jednom kupci mora biti najmanje 20 kvadrata.


Prodavaonice i trgovački centri bit će obavezni na ulazu istaknuti obavijesti o najvećem mogućem broju kupaca i strogo se pridržavati ograničenja dopuštenog broja.


“Svi su dužni za vrijeme očekivanog dolaska većeg broja kupaca (sniženmja i popusti) poduzeti dodatne mjere kako tamo ne bi boravio veći broj kupaca od dopuštenog. Obustavlja se organizirani prijevoz za posjetitelje, a trgovine moraju osigurati redare koji će spriječiti prekomjerni ulazak kupaca. Mora se ukloniti namještaj za sjedenje, kao i aparati za zabavu u shopping centrima”, pojasnio je Božinović, dodajući da je odluka usuglašena s udrugama trgovaca.


Krunoslav Capak potvrdio je da će se do 21. prosinca analizirati brojke i kako je moguće dodatno pooštravanje mjera s ciljem smanjenja broja okupljanja i određenih društvenih i gospodarskih aktivnosti.