Turizam

Airbnb očekuje manje rezervacija u drugom tromjesečju: “Potrošači traže jeftiniji smještaj”

Hina

Foto Reuters

Foto Reuters



Digitalna platforma za rezervaciju smještaja Airbnb očekuje manje rezervacija i niže prosječne cijene u drugom kvartalu budući da su turisti u potrazi za jeftinijim prilikama za ljetni odmor.


Američke turističke kompanije najavljuju slabije rezultate u ovoj godini jer se obrasci putovanja vraćaju na pretpandemijske ‘postavke’, a potrošači traže jeftiniji smještaj zbog visoke inflacije i straha od recesije.


Ljudi su najosjetljiviji na cijene u Sjevernoj Americi, posebno u SAD-u, rekao je izvršni direktor Airbnba Brian Chesky.




„U SAD-u oglasi s najnižim cijenama imaju najveću popunjenost”, dodao je.


U prvom tromjesečju bruto vrijednost Airbnb-jevih rezervacija povećala se za 19 posto, na 20,4 milijarde dolara. U istom je postotku porastao i broj rezervacija noćenja i iskustva, na 121 milijun.


Prosječna cijena smještaja po danu zadržala se u prva tri ovogodišnja mjeseca na prošlogodišnjoj razini i iznosila je 168 dolara.


Kako bi ostao konkurentan, Airbnb je domaćine opremio novim alatima za normalizaciju cijena, a početkom godine pokrenuo je marketinšku kampanju kako bi pred vrhunac ljetne sezone privukao goste koji paze na troškove.


Ukupan rast prihoda zapravo je donekle pod pritiskom zbog povišenih prosječnih dnevnih cijena, kazao je financijski direktor Airbnba David Stephenson.


Kompanija je početkom godine priopćila da očekuje pritisak na cijene i u predstojećim mjesecima budući da se turisti vraćaju jeftinijem najmu u urbanim sredinama.


Airbnb u drugom tromjesečju prognozira prihod u rasponu od 2,35 do 2,45 milijardi dolara.