MINISTAR TURIZMA

Glavina: “Kod nas su cijene rasle, ali rasle su i drugima, ne bojim se”

P. N.

Tonči Glavina / Foto: Davor Kovačević

Tonči Glavina / Foto: Davor Kovačević

„Unatoč individualnom dojmu naši podaci su stvarno dobri za prvih šest mjeseci, imamo odlične rezultate pa i prihode. Broj Hrvata koji realiziraju dolaske isto tako veći je nego ikad do sada“, rekao je



Za Dnevnik Nove TV ministar turizma Tonči Glavina o cijenama na Jadranu:
”Kod nas su cijene rasle, ali rasle su i drugima”


 


Ministar turizma Tonči Glavina za Dnevnik Nove TV odgovarao je na pitanja o visokim cijenama na Jadranu, kako to da smo skuplji od konkurencije te prijeti li nam kolaps sezone? O ovim vrućim temama u turizmu s ministrom je razgovarala reporterka Sabina Tandara Knezović.




Na upit kako tjedan dana u Hrvatskoj košta 1600 eura, dok u Grčkoj i Španjolskoj je duplo jeftinije – koje je logično objašnjenje osim pohlepe Glavina je odgovorio: „Mi smo jučer imali Vijeće za upravljanje turizmom na otoku Hvaru i ta tema je bila na dnevnom redu. Cijelu zimu o tome smo govorili, u veljači imali sjednicu i isto tako jasno upozorili turistički sektor i prezentirali podatke“.


Naglasio je kako su cijene između ostalog odnos ponude i potražnje.


„Unatoč individualnom dojmu naši podaci su stvarno dobri za prvih šest mjeseci, imamo odlične rezultate pa i prihode. Broj Hrvata koji realiziraju dolaske isto tako veći je nego ikad do sada“, rekao je.


Naglasio je da nije istina da gradovi prazni.


„Mi smo jedna od rijetkih zemalja koji ima jako dobro uređen sustav evidencije statistike, pitajte bilo koju službenu turističku zajednicu dat će vam stvarne podatke. Bili smo i u Dalmaciji i vidjeli da su destinacije jako dobro popunjene“, rekao je.


 


Na upit je li mu preskupo kada sjedne nešto pojesti naglasio je: „To vam je isto ili slično kod naših konkurenata, kod nas su cijene rasle, ali rasle i drugima“.


Naglasio je da su oni prvi o tome upozoravali te su jučer poslali važnu poruku s obzirom na geopolitičku sliku.


„Stvorili smo sve preduvjete da možemo ostvariti dobro poslovanje“, poručio je.


Na upit boji li se da će visoke cijene otjerati turiste rekao je: „Ne bojim se, mi jesmo dizali cijene, ali dizali smo i kvalitetu. U ovom poslu važno je ne da budemo najjeftiniji nego da odnos cijene i kvalitete je dobar, puno smo ulagali i digli kvalitetu.


Kad gledamo obiteljski smještaj to je i dalje jedna od najprofitabilnijih biznisa u Hrvatskoj“, smatra Glavina.


Poručio je da traje utakmica i da je ta borba nikad žešća. Naglasio je da će se sve vidjeti na kraju godine te da ćemo tada imati krvnu sliku te vjeruje da ćemo biti zadovoljni, ali naglasio je da moramo biti mudri.


 


U Crnoj Gori pukla je sezona – je li to poruka i nama upitala ga je Sabina Tandara Knezović.


„Ne znam podatke što se njih tiče. Ja sam uvijek zabrinut sa svime što ima veze s budućnosti i uvijek kažem da treba gledati u budućnost i razvijati hrvatski turizam ne za jednu godinu nego za tri ili četiri godine unaprijed. Mi želimo turizam koji funkcionira cijelu godinu. Ne možemo razmišljati kao nekad davno da moram sve zaraditi za dva ili tri mjeseca. Mi moramo postati cjelogodišnja turistička destinacija“, zaključio je ministar Glavina.