HTZ

Francuskim influencerima prezentirana atraktivna ponuda Hrvatske i Zadarske županije

Portal Novi list



Predstavništvo Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj na raskošnom je imanju povijesne vile u blizini Pariza organiziralo interaktivno promotivno događanje s ciljem turističke prezentacije i promocije Hrvatske za 15-ak top francuskih influencera, koji su tako sudjelovali u brojnim pripremljenim aktivnostima, radionicama i eno-gastronomskim prezentacijama.


S obzirom da je posebni naglasak bio na atraktivnoj ponudi Zadarske županije, u organizaciji događanja su sudjelovale turističke zajednice Zadarske županije, grada Paga, općine Kali, kao i partneri poput Maraske, Paške sirane, Solane Pag i dr.


„Influenceri postaju jedna od naših najznačajnijih ciljanih skupina u našim redovnim promotivnim aktivnostima radi čega nam je koncept ovakvih događanja, koja stavljaju naglasak upravo na interaktivne radionice, posebno zanimljiv.




Sudionici ovog događanja, među kojima su neki od najznačajnijih francuskih travel, lifestyle i gastro influencera, zajedno broje gotovo milijun pratitelja, a u posljedičnim objavama očekuje se više od 3 milijuna interakcija što dokazuje visoku ciljanu vidljivost koja bi se najviše trebala odraziti na kategoriju last minute dolazaka“, izjavila je Daniela Mihalić Đurica, direktorica Predstavništva Hrvatske turističke zajednice u Francuskoj.


Tema cjelodnevnog druženja s influencerima, kao i sve informacije o Hrvatskoj, bile su do zadnjeg trenutka tajna za sve uzvanike s obzirom na odabrani i sve popularniji koncept tzv. tajnog putovanja. Ipak, kada je sve krenulo, influenceri su bili oduševljeni dalmatinskom glazbom, zvukovima morskih orgulja te posebice eno-gastronomskim specijalitetima.


„Slijedeći značajne trendove u promociji putem digitalnih medija, a osobito putem društvenih mreža, Turistička zajednica Zadarske županije je ovim događanjem predstavila eno-gastronomsko bogatstvo naše županije te smo time nastavili ovogodišnji uspješni slijed događanja kojima nastojimo brendirati regiju kao eno-gastro destinaciju, što je jedna od naših prioritetnih aktivnosti.


Ponosno smo ponudili francuskim influencerima, većinom specijaliziranim za gastronomiju, naše prekrasne delicije i odlične nagrađivane proizvode koji mogu stati uz bok svjetskim brendovima, a njihovu posebnost čini raznoliko i plodno podneblje Zadarske županije i vrijedne ruke naših ljudi koji ih stvaraju i nude“, izjavila je Mihaela Kadija, direktorica TZ Zadarske županije.


Dodajmo kako su u sklopu događanja održane radionice hrane s Paškim sirom, aromatičnim biljem, maslinovim uljem te suhim smokvama i bademima, a posebno je bila zanimljiva prezentacija u izvedbi sommeliera te uživanje u vrhunskim vinima Zadarske županije.


Influenceri su također uživali u gastronomskim specijalitetima okusivši tako specijalitete otoka Paga, a za pripremu ukusnih namirnica, poput rižota od jadranskih škampi i jastoga s peršinovim uljem te odležanog brancina s kremom od salikornije i graška, pobrinuo se chef Josip Vrsaljko uz asistenciju Brune Kalmete, koji su ukusna jela spremali pred oduševljenim uzvanicima.


Održana je i interaktivna radionica u kojoj su influenceri imali priliku izraditi personalizirane balzame za usne, a ovo sadržajno događanje završilo je zabavom na bazenu čija je centralna tema bila priča o Maraschinu te koktelu na njegovoj bazi Maraschino Kiss. Kao uspomenu na Hrvatsku i ovu prezentaciju, influenceri su dobili i privremene tetovaže s hrvatskim motivima – tradicionalnom čipkom.


Prezentacije ovakve vrste uvelike doprinose održavanju imidža Hrvatske kao atraktivne destinacije bogate turističke ponude, a u prilog popularnosti Hrvatske na francuskom tržištu idu i podaci iz sustava eVisitor prema kojima smo u dosadašnjem dijelu godine s francuskog tržišta ostvarili 162.000 dolazaka i gotovo 470.000 noćenja što u usporedbi s istim razdobljem prošle godine predstavlja rast u dolascima od 15 posto te rast u noćenjima od 7 posto.