Teška nesreća

Motociklist sletio s ceste kod Karlobaga i udario u kameni zid. Na mjestu je poginuo

Hina

Ilustracija Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Ilustracija Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL

Slovenski državljanin vozio je motocikl iz smjera Senja prema Karlobagu



Zbog prebrze vožnje 66-godišnji slovenski motociklist u srijedu je kod Karlobaga sletio s ceste, udario u kameni zid i poginuo, izvijestila je ličko-senjska Policijska uprava.


Policija je u četvrtak priopćila da se nesreća dogodila oko 14 sati u mjestu Ribarica, gdje je slovenski državljanin vozio motocikl iz smjera Senja prema Karlobagu.


Zbog neprilagođene brzine motociklom slovenskih registracija sletio je s ceste i udario u kameni zid te poginuo na mjestu nesreće.




Iz policije upozoravaju da je početak motociklističke sezone najkritičnije i najopasnije razdoblje vožnje za sve vozače.


Ističu kako je nakon zimske stanke potrebno ponovno obnoviti vještine upravljanja motociklom laganijom kondicijskom vožnjom.


Posebice je to preporučljivo zbog stanja prometnica nakon zimskog održavanja (šljunak na kolniku i dr.), a ujedno se vozači osobnih automobila moraju adaptirati na pojavu motocikala na cestama.


Kao najčešće greške zbog kojih stradavaju vozači motocikala i mopeda u policiji navode prebrzu vožnju, nenošenje zaštitne kacige, vožnju površinama koje nisu namijenjene za tu vrstu vozila te precjenjivanje svojih vozačkih sposobnosti i opasnosti u prometu.


Motociklisti i mopedisti griješe i kada pretječu ili obilaze vozila po dijelu ceste namijenjenog prometu iz suprotnog smjera kada to prometnim znakovima nije dopušteno ili je rizično, kao i kada se provlače između zaustavljenih kolona vozila.


Često stradavaju i kada voze s neupaljenim svjetlima tijekom dana čime su, uzimajući u obzir ionako manju siluetu samog vozila i vozača u odnosu na druga vozila, još manje uočljivi u prometu za druge sudionike.


Iz policije ih pozivaju i da ne voze neregistrirane i tehnički neispravne motocikle i mopede te prije stjecanja prava na vožnju, kao i da ne uklanjaju blokade na mopedima čime povećavaju krajnju brzinu.