Pritom, navodi se u četvrtak u priopćenju, rast je zabilježen u svim segmentima poslovanja. U neživotnim osiguranjima je naplaćena premija od 162 milijuna eura, što predstavlja rast u odnosu na 2023. godinu od 12,9 posto, ponajviše zahvaljujući rastu u imovini, odgovornosti, automobilskoj odgovornosti, kasku te zdravstvenom osiguranju. U životnim osiguranjima, pak, naplaćena premija  u 2024. iznosila je 60,7 milijuna eura, uz skok od 4,7 posto.


Kako je istaknuto, omjer solventnosti Allianza na kraju 2024. godine iznosio je visokih 199 posto, čime uz ostvareni kombinirani omjer od 90,3 posto, uključujući poslovanje na slovenskom tržištu, Allianz Hrvatska svojim klijentima i investitorima šalje snažnu poruku o sigurnosti njihovog poslovanja. Kapitaliziranost društva za osiguranje ključna je u ostvarenju jamstva ispunjenja svih obveza te iznimno važna za stabilnost kompanije.




“Allianzovi rekordni poslovni rezultati ostvareni su zahvaljujući pomno osmišljenoj strategiji, ulaganju u tehničku izvrsnost,  detaljnim operativnim planovima te izvanrednom doprinosu svih naših zaposlenika i povjerenju klijenata koje nam je od iznimne važnosti. Također, u vremenu ubrzanih promjena, kontinuirano ulažemo u digitalizaciju, tehnološke inovacije i naprednu analitiku kako bismo klijentima omogućili brže, jednostavnije i kvalitetnije usluge , osobito u trenucima kada im je podrška najpotrebnija.“ , rekla je predsjednica Uprave Allianz Hrvatska Marijana Jakovac u izjavi koja se prenosiu priopćenju.


Iz Allianza su izvijestili i o pozitivnim rezultatima u mjerenjima zadovoljstva klijenata i zaposlenika koje svakodnevno provode u svim segmentima poslovanja kroz kontinuirani proces prikupljanja povratnih informacija. Tako, njihovu kvalitetu i uslugu klijenti su u 2024. godini ocijenili ukupnom ocjenom 4,6 od mogućih pet-


“To je rezultat Allianzovih ulaganja u proizvode i digitalni razvoj kako bi svojim klijentima omogućili što kvalitetniju i bržu uslugu”, kažu.