Novi biznis

Vojvotkinja od Sussexa vratila se na Instagram s novim brendom. Prodavati će suđe i marmelade

L. S.

FOTO/REUTERS

FOTO/REUTERS

Radi se o brendu naziva American Riviera Orchard



Meghan Markle, vojvotkinja od Sussexa, vratila se na društvene mreže, ovoga puta s novim lifestyle brendom.


Radi se o brendu naziva American Riviera Orchard, a u opisu profila nalazi se poveznica na web stranicu koja pratiteljima nudi upis na listu čekanja. U trenutku pisanja ovog teksta profil je zapratila 321 tisuća pratitelja, a kako prenosi Sky News, čini se da će Meghan prodavati tekstil, pribor za jelo, želee, džemove, marmelade i razne prehrambene namaze.


U dokumentima koji je prikupio izvor također se navodi da bi brend mogao sadržavati kuharice, maloprodajni prostor, servise za kavu i čaj u te posuđe za posluživanje hrane i pića.




Meghan je u ovom trenutku zaključala komentare na Instagramu, a tek je za vidjeti hoće li realizirati i plan o vlastitoj lifestyle i prehrambenoj emisiji na Netflixu.



Foto: Instagram Screenshot