
Foto HRT
povezane vijesti
Hrvatska radiotelevizija (HRT) tijekom ljeta (lipanj, srpanj i kolovoz) bila je najgledanija nacionalna televizija sa ukupnim udjelom u gledanosti (SHR) od 32,14% posto za sve svoje kanale u zbroju, pokazuju podaci tvrtke all eyes on screens.
Druga najgledanija televizija u ovome je razdoblju imala ukupan SHR od 20,93% dok je treće plasirana imala 18,78% za sve svoje kanale u zbroju, pokazuje istraživanje. SHR je postotak svih gledatelja koji su u nekom razdoblju gledali televizijski program.
HRT Grupa (HTV1, HTV2, HTV3 i HTV 4) zauzela je vodeću poziciju među grupacijama također u svim mjesecima i u ukupnom razdoblju lipanj–kolovoz. U lipnju imala ukupan SHR od 31,46%, u srpnju 32,62% i u kolovozu 32,31%.
Podaci također pokazuju kako je HRT Grupa u istom razdoblju bila 53% gledanija od prvog konkurenta na razini grupe, i čak 71% gledanija od drugog konkurenta na razini grupe.
Najgledaniji televizijski kanal pojedinačno u promatranom razdoblju bio je Prvi program Hrvatske televizije (HTV1) u svakom pojedinom mjesecu, te u cijelom promatranom razdoblju lipanj–kolovoz.
U prosjeku za lipanj–kolovoz, HTV1 je ostvario gledanost 24% veću od drugog najgledanijeg kanala te 60% veću od trećeg najgledanijeg kanala. Konkretno, gledanost mu je bila 18,62% SHR
Najgledanije HRT-ove emisije tijekom ljeta bile su prijenos Mimohoda oružanih snaga sa 38 % SHR, središnji Dnevnik na dan Mimohoda, 32,09% SHR, Melodije Jadrana sa 27,6 % SHR, Trag u beskraju sa 28,8% SHR, prijenos Sinjske Alke sa 34,19%, Plodovi zemlje sa 36,37% te kviz Potjera sa 28,21%.
Tvrtka all eyes on screens istraživanja gledanosti kontinuirano provodi na uzorku od 900 kućanstva koji predstavljaju 729 650 Pay TV kućanstva u Republici Hrvatskoj.