
Foto: Detalj iz spota
Novo izdanje Bojana Drobca Bambija, Mikija Ristića i operne pjevačice Katarine Jovanović savršeno je za sve one koji su odrastali osamdesetih na techno i synth popu
Bojan Drobac Bambi i Miki Ristić, nekadašnji članovi kultnog beogradskog sastava Darkwood Dub, potpomognuti opernom pjevačicom Katarinom Jovanović, već su prije tri godine debitantskim ostvarenjem nazvanim »Section« pokazali da su itekako sposobni napraviti odličan album, a sad to dodatno potvrđuju rasplesanim i motivirajućim nosačem zvuka »Solid State«, koji je odličan primjer majstorskog spajanja elektronike, rocka, dub utjecaja i pop pitkosti koja garantira slušljivost.
Njihov je drugi album idealan za sve koji su odrastali osamdesetih na techno i synth popu te voljeli bendove kao što su bili Kraftwerk, Flock of Seagulls, Joy Division, New Order ili Depeche Mode u ranoj fazi. Dakle, želite li se gibati, njihati i ljuljati uz pitko i pitomo elektrozvukovlje, »Solid State« je album za vas i sigurno ćete oznaku repeat često stiskati.
Tri instrumentala
Pjesme traju od četiri do osam minuta, a od ponuđenih osam tri su instrumentala. »Flea Market« ima nešto mračniji početak i uočljive elemente psihodelije koji pak prevladavaju u pomalo pinkfloydovskoj »Tinatin«, dok je završna »Bus Stop« puna pulsirajućeg disko-ritma.
Naravno, i u pjesmama koje nude vokalni dio, glazba je znatno bitnija, pa tekst i nema neku veliku važnost, mada nedvojbeno treba cijeniti poruke poput one iz naslovne teme albuma »Solid State« o tome da je vrijeme da sami sebe istražite i postavite u pravo stanje – solid state – u kojem je prva i najbitnija stvar uživanje u glazbi.
»Change« kroz ugodne elektroničke okvire govori o čudnim promjenama u životu, u »Clay« se uspješno poigravaju funky ritmom, »Sundried« je još jedan lako prepoznatljiv povratak u elektrozvuk osamdesetih kroz naglašeni disko- ritam kojim dominira bas i ritam-mašina u pjesmi kojom se uspijeva izraziti toplina ljetnih dana i beskonačnih zabava na otvorenom, da bi potom u »Morning Comes« kroz možda i najagresivnije trenutke albuma priznali kako im je draža noć od dana, te to i potvrdili sjajnom plesnom klupskom glazbom koja »plovi« od rock-agresije do psihodelije, mističnosti i snenosti.
Suradnici
Za ovaj album – a to itekako može vrijediti i za prethodni – Drobac i Ristić rekli su: »Stvaramo klupsku glazbu za one koji ne idu u klubove.« I to je točno, a svakako treba napomenuti da su im u slučaju albuma »Solid State« u miksanju pomogli Seth Manchester (The Battles, The Body, Daughters, Javelin), dok je mastering radio berlinski inženjer Stefan Betke (Scape Mastering).