“Back to Black”

Amy Winehouse u elitnom klubu: spot za njezinu pjesmu prešao je milijardu pregleda

S.M.

Foto: Reuters

Foto: Reuters

Video je originalno sadržavao scenu sprovoda i pjevačice koja sama sebi odaje počast.



Amy Winehouse dospjela je u elitni YouTube klub nakon što je njezin videospot za pjesmu “Back to Black” prešao milijardu pregleda.


Spot je režirao redatelj Phil Griffin koji se odlučio za crno-bijeli video koji prati estetiku pokojne pjevačice i njezin streloviti uspon pa jednako tako streloviti pad te preranu smrt.


Video je originalno sadržavao scenu sprovoda i pjevačice koja sama sebi odaje počast nad spomen pločom na kojoj piše “Počivalo u miru, srce Amy Winehouse”.




Scena je izbačena iz spota nakon njezine smrti.


Dobitnica Grammyja preminula je u 27. godini života od posljedica trovanja alkoholom.


“Back to Black”


Veći dio vizualnih scena snimanih na groblju Abney Park smještenom na sjeveroistoku Londona, fokusira se na Winehouse koja izvodi srceparajuću himnu u crnoj haljini uz njezinu prepoznatljivu frizuru i oči naglašene crnom olovkom i tušem. U pozadini, njezin bend čeka početak sprovoda.


Treći singl s njezina drugog te ujedno i posljednjeg studijskog albuma, inspiriran je njezinom vezom s Blackom Fielderom-Civilom s kojim je često prekidala.


Kroz sredinu videa, vidimo Winehouse koja usporeno hoda kroz groblje i baca bijelu ružu.


Videospot završava s pjevačicom koja govori o tome da se njezina ljubav vratila svojoj bivšoj djevojci dok baca zemlju u grobno mjesto.


“Back to Black” album koji uključuje singlove “Rehab,” “You Know I’m No Good” i “Tears Dry On Their Own”, osvojio je nagradu za najbolji vokal, album i pjesmu godine (“Rehhab”), a pjevačica je dobila nagradu godine za najboljeg novog umjetnika, piše Bilboard.