Marija Šerifović pod metom kritika zbog brige o djetetu: ‘Štetiš sinu, nije mu nimalo udobno!’

Srpska pjevačica Marija Šerifović nedavno je postala majka, a od tada rado dijeli trenutke sa svojim sinčićem Marijom na društvenim mrežama.

Tako je na svojem Instagram profilu nedavno objavila kako uspavljuje Marija uz pjevanje, dok je on bio u klokan nosiljci.

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

Objavu dijeli Marija Serifovic (@serifovic)

,,Moj prvi ples“, napisala je Marija uz video.

Iako je video trebao biti prikaz slatkog trenutka između majke i sina, mnogi su pratitelji počeli kritizirati Mariju, što zbog nosiljke, što zbog glasnoće muzike koja je svirala u pozadini.

,,Kad vidim ove klokan nosiljke. Nit’ za kukove, niti za bebi nožice (krivi noge djetetu)…užas, treba ih zabraniti”, ,,Znam da nisam pitana za savjet, ali bih iz iskustva prenijela da nije nosiljka adekvatna za novorođenče, položaj glave i rukica nije dobar“, ,,Predivno sto se nosite, ali molim te zamijeni ovu nazovimo „nosiljku“. Ovako samo štetiš bebinoj kičmi, nije mu nimalo udobno!“, ,,Divno, samo Maro smanji malo muziku to je jako glasno za bebu”, bili su neki od komentara.

Potom je Marija odgovorila na kritike. ,,Pa ljudi vi ste zaista nevjerojatni. Pojasnit ću vam jer trenutno imam živaca! BabyBjorn Mini je napravljen za bebe od 0 do 12 mjeseci i između 3 i 11kg. Također najmanje moraju imati 53cm. Svakako hvala na savjetima, jedino bi vas možda naučila kako se zaista dobronamjeran savjet piše, ali za to trenutno nemam živaca. Što se muzike tiče, ja mog učim sta je lijepa muzika od rođenja i jedino uz nju i spava kako treba. Ne brinite, mjerimo i decibele. U stvari, da skratim, gledajte vaša posla. Za ostale, razumije se, ljubav”, poručila je.