
Foto: Press
Kako se i najavljivalo, Mayales na ovom albumu predstavlja svoju pop stranu, a sudeći po naslovu (Vol 1.) moguće je očekivati i svojevrsni nastavak ove avanture
povezane vijesti
Izašao je peti album Mayalesa, “Boutique pop Vol. 1”, kolekcija od devet novih pjesama od kojih smo do sad imali priliku upoznati “Jedan mali dio tebe” feat. Kristijan Beluhan, “Pogledaj u njene oči”, “Odrasti, udaj se” i “Hostesa”.
Kako se i najavljivalo, Mayales na ovom albumu predstavlja svoju pop stranu, a sudeći po naslovu (Vol 1.) moguće je očekivati i svojevrsni nastavak ove avanture u kojoj sad već standardna ekipa predvođena Petrom Beluhanom i Vladom Mirčetom zaigrano eksperimentira s različitim rukavcima pop glazbe, dakako na svoj prepoznatljiv način koji već više od trideset godina obogaćuje domaću glazbenu scenu, stoji u priopćenju.
I na ovom albumu sudjeluje veliki broj suradnika, prije svega producentski tim Pavle Miholjević i Jura Ferina, koji će zajedno s Lukom Gečekom ovdje sudjelovati i kao multiinstrumentalisti odnosno aranžeri. Od gostiju valja izdvojiti vokalne suradnje s Edom Maajkom, Kristijanom Beluhanom te Ivanom Dečakom. Dakako, tu je i čitav niz vanjskih suradnika odnosno tim ljudi s kojima Mayales gradi svoju strategiju, ali i vizualni identitet, poput Gorana Berovića, Maria Delića, Hrvoja i Roka Raguža, Mladena Runkasa, Nevia Smajića i Maria Borščaka.
Cijeli ovaj Botique pop projekt prati i suradnja s umjetnikom Filipom Majdakom, poznatijim kao Odd, koji od početka remiksira svaku objavljenu pjesmu. Isto će učiniti s preostalim pjesmama te uskoro objaviti i zasebno izdanje namijenjeno svima onima koji ove pjesme žele čuti u bitno drugačijem aranžmanu odnosno koristiti u svojim DJ setovima.
“Mislim da je bila jesen 2022. kad su započeli prvi razgovori o tome kamo dalje usmjeriti brodove, a da Mayalesovo jedrenje ostane podjednako uzbudljivo i po mogućnosti dovoljno smisleno za sve uključene, osobito u ovom zajebanom vremenu.
Sukus svega mogao bi se svesti na ideju – hajmo vidjeti što mi možemo ponuditi na temu radiofoničnog popa. Hajmo malo promijeniti očekivani kurs i naše neobavezno igranje prepustiti većem nadzoru naših dragih producenata, i istovremeno disciplinirano poštovati diskografske uzuse ponašanja (najavni singlovi svakih četiri mjeseca, spotovi, fotkanje…).
Ta je ideja sama po sebi zvučala dovoljno ludo da ostane negdje podsvjesno u našim glavama duže od dvije – tri zajedničke cuge.
Uskoro je sve podsjećalo na popularne Zadaćnice, na situaciju kada učitelj zada temu o kojoj bi se trebalo kreativno izraziti. Fokusirali smo se na one pjesme koje mirišu na uobičajenu pop strukturu, kratku i plesnu formu, a sve ostale ostavili sa strane.
Nakon više od dvije godine izazovne plovidbe, uz bauljanja po kojekakvim sumnjivim lukama i osobnim propitivanjima, kao i osvještavanja da pop glazba uopće nije nužno jednostavan format, odlučili smo izbaciti sidra i zaokružiti ovu fazu objavljivanjem albuma pod imenom Boutique pop, Vol 1..
Do kuda smo objektivno dogurali, koliko je ovo pop – pa još ‘butik’ pop – to je sad na procjenu slušateljima, odnosno preživjelim glazbenim urednicima i sumnjivim algoritmima. Mislim da govorim u ime cijelog tima kada kažem da smo, iako još zadihanih od posla i silnih uzbuđenja, ponosni i zadovoljni učinjenim.
Sigurno je da smo tijekom ove plovidbe nehotično okrznuli neka ključna mjesta pop glazbe koja su nesvjesno utjecala na nas kroz život, kao i osjećaj da smo tek krenuli u cijelu ovu priču”, kazao je o albumu Petar Beluhan.