Nova pjesma »Zlatni koker«

Edo Maajka objavio bolno iskrenu životnu priču upakiranu u novi singl

Sandy Uran

Foto: Promo

Foto: Promo

Uspoređivanje, stav »moram biti bolji« i konstantna potreba za privlačenjem pažnje mnogima su postali normalni, jedini način komuniciranja.



-Za mnoge prava legenda, glazbenik Edo Maajka ovih dana nam dostavlja još jednu bolno iskrenu životnu priču zapakiranu u odličan Kooleadeov beat i isto takvu vizualnu prezentaciju Dine Hujića. »Zlatni koker« treći je singl s novog Edinog albuma koji ćemo uskoro moći poslušati u cijelosti. Pjesmama »I Like To Dance« i »Moćno« Edo je najavio album »na beatove«, a dosadašnje reakcije ukazuju na činjenicu da ga i publika i struka s nestrpljenjem iščekuju. »Zlatni koker« je priča o maskiranju, uljepšavanju života raznim filtriranim objavama na društvenim mrežama.


Uspoređivanje, stav »moram biti bolji« i konstantna potreba za privlačenjem pažnje mnogima su postali normalni, jedini način komuniciranja. Iza cijele priče je ego, ljudska karakteristika koja toliko često sve odvede u krivom smjeru i ono s čime se mnogi nikako ne mogu/ne znaju nositi. Ego je »tricky«, treba s njim znati jer lako zavara, jednom ga nahraniš i postane nezasitan, podcrtano je u materijalu prispjelom medijma.


Glazbenik je govoreći o novom singlu kazao: »Pjesmu sam počeo pisati pred ljeto prošle godine, kao i većinu pjesama koje će biti na albumu »Moćno«. U prvom pokušaju bila je fokusirana na notificiranje, pa je prvi refren išao prema Dubiozinoj pjesmi »To je zvuk notifikacije.




To je himna ove generacije«, da bih onda nakon ljeta kod Kooladea složio novi refren i sve ostalo, dok je on istovremeno pravio beat. Slušao sam dosta afrobeat muzike i htio sam nešto plesno kao podlogu, što je Koolade odradio odlično.


Htio sam i proširiti pjesmu s notifikacija na nešto što je sama srž problematike, a to je ego, natjecanje u sadržajima, lajkovima, opsesivnom traženju pažnje i još mnogo toga što nas zaokuplja, a u isto vrijeme nam ne čini nimalo dobra u životima.« Edo dodaje kako je pjesma na kraju ispala kao neki nastavak pjesme »Facebook mi je oteo jarane«.


– Samo što sam ovdje i ja jedan od otetih, rekao bih da sam dobrovoljno otet, dodao je.


Sve je postalo PR i »editing« u kojem se ne gleda na kvalitetu samog sadržaja, poruku, pjesmu, nego brendove, što je mnogima postalo način života. Edini versi uvijek su vrlo jasni i konkretni, a rimama bez iznimke pogađa u centar. Na neki način, ova pjesma je nastavak singla »Moćno« i, kako Edo kaže, cijeli album je dobro povezan iz teme u temu, što ćemo uskoro imati prilike i čuti, ističe njegov PR. Nakon videa za pjesmu »Moćno«, sarajevski dizajner Dino Hujić potpisuje i ovaj fantastičan spot.


– Spot prikazuje pretjeranu želju čovjeka da njegov život bude javno prikazan boljim nego što jest, da lijepe stvari nisu dovoljne same po sebi, već da moraju biti prikazane kao »veće«, »bolje« i »zlatnije«, sve za nekoliko klikova više da bi, vječno gladan, EGO bio nahranjen, kaže Dino po čijim uputama su Edo i ekipa Dostave zvuka u Zagrebu sve snimili, a on potom editirao i zapakirao u još jedan efektan video.