IVAN DEJANOVIĆ

Zlatni sanpjer – riba koja je Ivanu osigurala ulazak u reprezentaciju

Bio je zakačen za usnu i mislim da je stradao jer se polakomio na špara kojeg smo mu našli u utrobi, a koji je najvjerojatnije prvi došao do udice…

Iz Budve nam se javio Ivan Dejanović koji je na natjecanju uspio uloviti za sportskoribolovno natjecanje rijedak ulov. Naime, meta sportskih ribolovaca na natjecanjima je mahom sitna riba jer je količinom u pravilu ispred krupnije ribe, a onda u konačnom skoru i teža. Zbog toga većina sportskih ribolovaca na natjecanjima koristi jako tanke prame i sitne udice nastojeći nasukati što je moguće više manula, špar i bugava.

Tako je razmišljao i reprezentativac Crne Gore Ivan Dejanović na prvom krugu Državnog prvenstva održanom ispred Igala. Disciplina je bila štap-barka, a lovina je bila, kao što smo rekli, mahom sitna riba.

– Imao sam klasične, sitne grizeve i vadio sam takmičarsku ribu. Dobro i je išlo i imao sam velike šanse za plasman. Nisam imao neku tremu ili bojazan oko plasmana jer kroz kvalifikacije sigurno prolazi prvih deset među kojima sam sigurno – priča nam Ivan

– A onda sam dobio nekakav griz na koji sam kontrirao i nekako u istom trenu sam osjetio veliku težinu. Najprije sam pomislio da sam za nešto zapeo. Mada je teren bio čist, tako je izgledalo, A onda sam osjetio da je to nešto živo. Istog sam trena pomislio – sanpjer. Nema šta drugo…

Malo je potrajalo, nekih desetak minuta, dok sam ga izvukao ali se isplatilo. Bio je težak 1852 grama i osigurao mi je prvo mjesto u barci i prvo mjesto u pojedinačnom plasmanu natjecanja.

Ivanov kovač je bio težak 1852 grama

Štap s kojim sam lovio je Tubertini 507, mašinica Shimano Aero Technium, struna Jig Line MX8, a shock leader Sky Blue dužine 8 metara. Predvez je FC Seaguar FXR, pramule su bile 0,185 dužine 60 centimetara, a udice Yamame broj 7. Na donjoj je udici bila lignja, na srednjoj gambor, a na gornjoj lignja. Sanpjer bio je zakačen za usnu i mislim da je stradao jer se polakomio na špara kojeg smo mu našli u utrobi, a koji je najvjerojatnije prvi došao do udice – ispričao nam je Ivan Dejanović.