DAVOR HABULIN

Vikend na Kvarneru za dvije ribe – prvo palamida, a onda brancin

Varalicu sam pravilno privlačio kad se dogodio udarac za koji sam odmah znao da je riba minimalno par kila. Borba je trajala desetak jer se varalica zakačila ribi za leđa. A kada sam je dovukao blizu obale morao sam do koljena u more jer nisam imao podmetač. No nije mi bilo žao…

Iz Samobora nam se javio Davor Habulin koji je za vikend imao pravi spinnerski doživljaj kakav bi svatko poželio. Evo što nam je Davor o tome rekao:

– Dakle, prva riba koju sam ulovio za vikend, tj. u subotu bila je palamida 2.30 kilograma. To jutro sam bio već u 5h ujutro na molu u Selcu te sam prvo lovio lignje. Uspio sam uloviti tri lignje kad se oko pet i pol pojavila tuna. Skočila je iz mora 20 metara od mola i tada je ribolov bio gotov jer je sve rastjerala – priča nam Davor.

– Nakon toga sam se vratio u apartman. Oko 10h ujutro je počela bura i mislim si, sad će riba krenut pošto je valovito i zamutilo more. Tako sam stigao na mol nešto prije podneva. U trećem zabačaju prema Krku, varalica Sakura Smart Minnow je odletjela sigurnih 60 metara. Varalicu sam pravilno privlačio kad se dogodio udarac za koji sam odmah znao da je riba minimalno par kila.

Borba je trajala desetak jer se varalica zakačila ribi za leđa. A kada sam je dovukao blizu obale morao sam do koljena u more jer nisam imao podmetač. No nije mi bilo žao jer je prelijepa palamida ipak izašla vani – nastavlja Davor svoju priču.

– A sutradan sam ujutro odmarao jer je i dalje je puhala bura tako da sam tek oko 11 došao na obalu. Do jedan sat se ništa nije događalo pa sam već sam mislio ići doma, ali sam odlučio ipak još malo prošetati omiljenog površinca Duo Bay Ruf Manic 95, možda naiđe kakva ušata. Zabacim ga prvi puta s plaže i doprate mi ga tri brancina te se jedan manji zakači za varalicu ali se jednako brzo i otkači. U sljedećem zabačaju opet mi prate tri ribe, ali je ovaj puta varalica završila dobro progutana. Brancin od 1.52 kilograma mi je uljepšao dan. Stvarno lijepa i velika riba i još veća sreća kada ga se ulovi u sredini dana – ispričao nam je Davor Habulin.